• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:40 ]

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Ik voel me nu dom D:

    Die snap ik niet D:
    Ik voel me net zo slim als een wortel D:

    Je koopt dus geen kant en klare wortels. Je haalt een zakje met zaadjes bij de tuinier of op een markt. Je plant die zaadjes in de de grond en je moet die water geven enzo en binnen de kortste keren heb je wortels in je tuintje. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Je koopt dus geen kant en klare wortels. Je haalt een zakje met zaadjes bij de tuinier of op een markt. Je plant die zaadjes in de de grond en je moet die water geven enzo en binnen de kortste keren heb je wortels in je tuintje. x]

    Maar aan wortels groeien geen zaadjes, dus waar komen de zaadjes vandaan? D:

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Maar aan wortels groeien geen zaadjes, dus waar komen de zaadjes vandaan? D:

    Geen idee. Sta daar niet bij stil. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Geen idee. Sta daar niet bij stil. x]

    D: Wortels zijn een mysterie... D:

    Je kan ook gewoon gras-zaadjes planten. En wat Scandal zegt, worteltjes zijn echt heel leuk._O_

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 14:49 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb worteltjes, basilicum, vergeet-me-nietjes, ijsbergsla en peterceli geplant :'3

    2D schreef:
    Een konijn mag... geen giftige planten hebben.
    En geen vleesetende planten.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Anders zet je gewoon wietplanten neer, wordt dat beest ook vast en zeker blij van! _O_


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik wil ook een eige tuintje :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sadistic schreef:
    Anders zet je gewoon wietplanten neer, wordt dat beest ook vast en zeker blij van! _O_

    Die kan ik zo ophalen bij de buren (cat)