• Veertien tot en met twintig maar is het Nederlandse Boekenweek. De hele week staat in thema van boeken en het boekenweekgeschenk is bij elke boekhandel te verkrijgen bij een besteding van €12,50. Het boekenweekgeschenk van dit jaar is Broer geschreven door Esther Gerritsen.
    Omdat NS hoofdsponsor is van de boekenweek, willen zij graag dat het boekenweekgeschenk gelezen wordt. Daaorm dat zondag 20 maart uitgekozen is als dag om gratis te reizen door Nederland met het boekenweekgeschenk van [2016. Hier vind je alle voorwaarden van het reizen met het boekenweekgeschenk.
    Het leek mij de uitgelezen kans om een meeting te organiseren, omdat 12,50 bijna geen geld is en boeken toch wel een centraal thema is op Quizlet! ^^

    Wanneer?
    Zondag 20 maart.
    Dit omdat het de enige dag is dat je gratis kan reizen met het boekenweekgeschenk. Hoe laat we afspreken kunnen we nog bespreken. ^^

    Waar?
    Liggende aan wie er allemaal interesse hebben, lijkt het me dat we iets centraals in Nederland kiezen. Ik maak hieronder een lijstje van steden die naar mijn idee behoorlijk centraal in Nederland liggen en voor iedereen makkelijk bereikbaar zijn. Ik ben zelf bereid om verder te reizen, dus met mij hoef je geen rekening te houden. ^^
    - Utrecht
    - Amsterdam
    - Den Bosch (voor de zuidelijkeren)
    - Zwolle (voor de noordelijkeren)

    Wie?
    Als je interesse hebt: geef dan je naam en de plaats waar je vandaan komt even door. Dan kunnen we het makkelijkste en snelste bepalen waar we het beste de meeting kunnen houden. Leeftijd ben je niet verplicht om door te geven als je dat niet wilt.

    Zeker
    Sofie - Wolstenholme - 20 - Veghel

    Misschien

    [ bericht aangepast op 7 maart 2016 - 22:47 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Als het kan, dan ben ik zeker van de partij :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het lijkt me hartstikke leuk om weer een meeting bij te wonen! Maar rond 19/20 maart heb ik twee verjaardagen, dus ik moet even kijken of dat gaat lukken. :')


    One Who Travels A Higher Path.

    Helaas kan ik er niet bij zijn. Ik zit dan ik Duitsland. ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oeh leuk!
    En waar moet je die aankoop van 12,50 doen dan? :3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik wil heel graag, maar ik heb dat weekend trainingsweekend voor mijn zomerbaantje (kinderanimatie:()


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    I'm so sorry. Ik ga de beginpost nu op orde werken.


    Deep inside, I've never felt alive

    Alright hij is up to date, wie wil? ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik kom als het in Utrecht is (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jammer dat het in Nederland is en midden tijdens mijn examen week ;-;


    drip, drip, drip...

    Als het in Zwolle is kan ik sowieso! ;)


    Be the change you wanna see in the world...

    Virren schreef:
    Als het in Zwolle is kan ik sowieso! ;)


    Ja, dit, eigenlijk. Al is zondag voor mij een lastige dag.


    26 - 02 - '16

    Als het in Utrecht is, ga ik het overwegen.


    The truth is out there.

    Ik denk dat ik niet ga. Zit dan middenin mijn proefwerkweek en ik moet zaterdag ook al naar Amsterdam voor een Frans examen :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ga de dag ervoor naar een concert van AURORA, dus wordt niet echt handig. Anders had het misschien wel gekund want Utrecht is voor mij kei dichtbij (ik woon er hehe).

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 14:14 ]


    how dare you speak of grace

    ZWOLLLLEEEEE !!! Das voor mij 10 minuten met de trein en retour €7,80 ;) Nee, maar daar gaaat het niet om haahah (is natuurlijk wel het moooist ..) maar het lijkt me een leuk ideee ! En ik kom als het voor mij mogelijk is ivm toetsen school sport enzoo ! :)


    take risks