• Ik had nu eens een vraag die eigenlijk hoofdzakelijk bedoeld is voor Bieber-haters.

    Ik was het zelf namelijk ook behoorlijk, maar na zijn optreden in TV Show op Reis besefte ik eigenlijk dat ik niet echt een geldige reden had om hem te haten...

    Dus WAAROM haten jullie hem nu eigenlijk precies? (cat)


    Life is an art, not a science.

    Ik ben fan, dus ik weet geen reden om hem te haten. (:


    Opgeven is geen optie.

    Het is net zoals de haat tegen Jonas Brothers en Tokio Hotel. Tot en met ze er achter komen dat ze niet eens zo slecht zijn. Hetzelfde geld bij Bieber

    lol hahaaa x)
    ik vind hem gewoon irritant :P
    voor sommige mensen is hij het belangrijkst geworden in hun leven.
    het is voor hun alleen maar bieber bieber bieber.
    ja dat doen de fans en niet hij (A)
    laten we zeggen dat de dingen die ik hoor over hem niet mag (A)
    ik haat hem niet, ik mag hem gewoon niet


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Haten is een groot woord ik kan hem gewoon niet uitstaan
    Hoe hij hem gedraagt als en gangsta
    Hoe zijn fans hun gedragen als een stel robotten die alleen naar hem luisten ( toch die van amerika) zijn fans zouden beter blij zijn voor hem dat hij een meisje heeft komaan precies dat zij ooit met hem samen kunnen zijn
    Hoe hij zingt als een meisje
    Hoe hij denk dat hij elk meisje kan krijgen
    Hij draagt lippenstift in zijn clips en heeft een eigen nagellaklijn en dan verschiet hij dat hij een janet wordt genoemt


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Ik ben een fan van hem , maar je moet ook tegen de mening van anderen kunnen . Devilicia mijn vriendin op Ql zegt vaak tegen mij Justin Bieber heeft zo'n babyface en accepteer haar mening , maar zeg dan ook de mijne op een vriendelijke manier. Beliebers die het vriendinnetje van hun idool bedreigen zijn geen echte Fans , want als je een echte fan bent is het enige wat je wil , je idool gelukkig zien.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Haat hem niet, maar ik vind dat hij gewoon een vieze eendagsvlieg is die over een jaar weer is platgeslagen. Bieber is een rage geen held of echte artiest of zo. Vergelijk hem maar eens met Mj en Queen, daar kan je een boek of film over maken. Maar over een 17 jarige zanger?
    Maak er dan ook maar een over Esmee Denters en Selena Gomez ;')


    =

    Saepe schreef:
    De meesten haten niet bieber zelf, maar de overdreven reacties van zijn fans. Die zien hem zowat als een god en dat moeten zo op de een of andere manier ook aan iedereen laten weten. Dat is erg irritant en persoonlijk haat ik daarom zijn fans. (die zo doen)
    Zelf vind ik het zielig voor justin dat er al zo jong zo veel van hem verwacht wordt.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik kan dat irritante stemmetje niet uitstaan, noch zijn arrogantie: 'Billie Joe Armstrong is te oud om te zingen.', en zijn fans zijn echt overdreven. Justin Bieber is geen God. Hij gaat gewoon naar de plee om te schijten, dus leer er maar mee leven dat die gozer ook gewoon leeft, en geen God is.

    Maar ik ben geen hater, slechts een 'disliker'.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ik snap niet dat je tegenwoordig altijd moet kiezen tussen twee uitersten..
    waarom laten we hem nu niet gewoon zijn en gaan we lekker naar muziek luisteren die we wel leuk vinden, als je hem haat , wind je dan toch niet zo hard op over alles wat hij doet (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Bieber: God sent me to make music.
    Bruce Dickinson: I didn't send anyone.


    No growth of the heart is ever a waste

    Haten is iemand dood wensen en hij MOET niet dood van mij. Ik haat hem niet, ik haat zijn fans. ;D Enkel die overdreven fans, die zeggen dat ze zelfmoord gaan plegen etc. Mijn zus is ook een Belieber zij praat de hele dag over hem praat, ze vertelt me de nieuwe etc, pfft. Ik word er gek van, haha en als ik dan iets over hem hoor of zie denk ik, "Niet weer hé!" Begrijp je? (: Owh, maar ik hou wel van zijn muziek, sommige liedjes vind ik leuk. Dat komt waarschijnlijk doordat ik van Usher hou en hij zijn manager is? (:


    1.25

    Dragonette schreef:
    Haten is iemand dood wensen en hij MOET niet dood van mij. Ik haat hem niet, ik haat zijn fans. ;D Enkel die overdreven fans, die zeggen dat ze zelfmoord gaan plegen etc. Mijn zus is ook een Belieber zij praat de hele dag over hem praat, ze vertelt me de nieuwe etc, pfft. Ik word er gek van, haha en als ik dan iets over hem hoor of zie denk ik, "Niet weer hé!" Begrijp je? (: Owh, maar ik hou wel van zijn muziek, sommige liedjes vind ik leuk. Dat komt waarschijnlijk doordat ik van Usher hou en hij zijn manager is? (:

    Haten is helemaal niet iemand dood wensen.


    -

    ik haat hem niet, maar ik vind zijn muziek 100 keer NIKS!

    en die beliebers

    en zijn arroggantie (nou, ik zie hem als arroggant)

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 13:03 ]


    THAT'S HOW I ROLL

    Ik haat hem niet, ik haat vooral zijn fans. Alleen door al die gillende 10-jarigen heb ik al geen zin meer om naar zijn muziek te luisteren. Ik walg gewoon van zulke fans die flauwvallen en denken dat ze met hem gaan trouwen. En daarbij is het een hype, over twee jaar is dat ook weer doodgebloed.

    En ik heb niet ineens haat aan iedere fan, dus begin daar niet over.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik haat hem niet, ik moet zijn muziek niet.=)
    En ik vind de fans -sommige- gewoon een beetje irritant soms. Niet slecht bedoelt, maar ikzelf vind het niet nodig om zo te gillen en om 7 uur 's morgens al bij de zaal te staan waar hij optreedt, dat doe ik zelf niet voor mijn favoriete zangeres.
    En net zoals anderen denk ik dat het eerder een hype is =).
    En ja ik vind zijn look niet zo mooi, maar dat is mijn smaak ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay