• Ja totaal onverwacht kwam Falco Luneau bij ons op school en trad op in de pauze ^.^




    Hij is bekend door Radio 538

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 17:14 ]


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Ik ken hem niet... xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    vet!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    nerveus schreef:
    Ik ken hem niet... xD


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zo liep bij ons pas Johnny de Mol uit het niets door de schoolgangen :')

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 17:15 ]


    ars moriendi

    nog nooit van gehoort


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Ja maar wij wonen in Friesland in een miezerig dorpje XD en zitten we ook nog in een mini school gebouw met maar 1 verdieping =.=

    (Hij is wel super goed! En geeft zangles bij mijn beste vriendin in het DORP) Ga na hoe vreemd.

    Je moet hem luisteren.

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 17:18 ]


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    nerveus schreef:
    Ik ken hem niet... xD


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    BIj mijn bro op het schoolfeest kwam Ben Saqunders en bij mij STerretje en Party Sqaud niet dat ik er heen ben gegaan
    O en Dj Tony star


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ik ken hem nietxD


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    nerveus schreef:
    Ik ken hem niet... xD


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik zit op het Koning Willen II College, wij hebben enkele leden van Krezip wel eens gezien, evenals een nieuwe dansgroep die mee doet aan wereldwijde evenementen komt vaak voor ons optreden.
    Ze hebben allenmaal op deze school een speciale opleiding gevolgt dus daarom :'3

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 18:10 ]

    Cool. (:

    Wij hadden Michael Jackson op school. Nou ja, ze probeerden ons te laten geloven dat het zo was.


    Your call, Detective Shinypants.

    Ik ken hem niet, maar hij klinkt wel goed.
    Jochem Myjer komt dikwijls bij ons naarbinnen lopen, maar dat boeit me eigenlijk niet zoveel (x


    Felix

    haha coeewl, bij ons kwam een keer een voetballer van twente op schooll, want hij zat vroeger bij ons op school ;3


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co