• Ja totaal onverwacht kwam Falco Luneau bij ons op school en trad op in de pauze ^.^




    Hij is bekend door Radio 538

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 17:14 ]


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    bijmij kwam yes-r ali b en nog wat van die vage gasten


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik ken hem niet maar euhm leuk voor je


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Lol, de Opposites komen wel eens bij ons. Ze hebben vroeger op mijn school gezeten :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    XxTaraxX schreef:
    BIj mijn bro op het schoolfeest kwam Ben Saqunders en bij mij STerretje en Party Sqaud niet dat ik er heen ben gegaan
    O en Dj Tony star


    Oké lol, dat is echt heel toevallig maar volgensmij weet ik waar jij woont en op welke school jou broer en jij zit. (: Want bij ons kwamen ze ook 2 weken geleden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nooit van gehoord.. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    nerveus schreef:
    Ik ken hem niet... xD


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    nerveus schreef:
    Ik ken hem niet... xD


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Nou, nou, artiest? Laten we nou niet zo snel labels gaan plakken :Y)

    Bij ons komt niemand ghehe


    We can't spend our lives waiting to live.

    Ik zeg dit te vaak maar, In groep 7 kwamen Nick en Simon.


    Firm believer of all that is magic

    Wie de fuck is dat? :'D


    =

    Uh, deze jongen. Hij is een danser, maar niet heel bekend of zow. Hij zat bij mij vroeg op school en woont ook in het zelfde dorp als mij -maar kwam niet vaak in het dorp- hij komt nog ooit op school. En vorig jaar kwam hij op bezoek bij oudleraren. En toevallig zaten we beide kleren in de klas van die leraren, en ging hij voor onze klas optreden.

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 20:23 ]


    <3

    ik zit met Jill Van Vooren (eurosong 2011 belgie, jeweetwel, get up)in gym en zedenleer, en ken Kenneth Vanbaeden(de helaasheid der dingen) wel :3.

    oh, en laatst kwam Johan Vanheldenberg wel spreken over zijn nieuwe film 1919 Schellebelle waarin Meredith Bontinck(ex-klasgenote van mij) in meespeelt.

    en Niels de Stadbaeder zat ook op school, net als Falko(Idool 2011) vorig jaar.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Leuk maar ik ken hem niet :'D En op mijn school komt ook een beroemdheid: ik (krul)


    -

    ik ken hem niett,,
    maar zingen kan die zekerr !


    Just stay alive.