• Houd het netjes, jij hebt recht op je mening maar dit mag best een beetje netjes geformuleerd worden

    Heb jij piercings of tattoo's of misschien andere lichaams versiering?
    Heb je buiten dat je het mooi vind een reden ervoor?
    Wil je misschien lichaamsversiering, wat wil je dan, waarom?
    Heb jij het niet, wat is je reden?


    Ik heb zelf 2 tattoo's Links onderarm tekst met roos, links onderbeen een keltische band.
    Ik heb 2x een helix in mn linker oor, een tongpiercing en 2x stretchers in mijn oren, de ene 2,5mm en 5mm (ik wil naar de 10mm).
    Ik heb meerdere piercings eruit gehaald en niet meer laten terug plaatsen.
    Ik vind deze versiering mooi en elke piercing maakt iets aan mijn lijf af (tenminste dat vind ik) mn tats vertellen een verhaal.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Heb jij piercings of tattoo's of misschien andere lichaams versiering? Ik heb een neuspiercing
    Heb je buiten dat je het mooi vind een reden ervoor? Niet echt.
    Wil je misschien lichaamsversiering, wat wil je dan, waarom? Ik zou wel stretchers willen, verscheidene piercings in mijn oor en misschien nog een wenkbrauwpiercing.


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    Heb jij piercings of tattoo's of misschien andere lichaams versiering? Ik heb een neuspiercing
    Heb je buiten dat je het mooi vind een reden ervoor? Niet echt.
    Wil je misschien lichaamsversiering, wat wil je dan, waarom? Ik zou wel stretchers willen, verscheidene piercings in mijn oor en misschien nog een wenkbrauwpiercing.
    hoe groot wil je gaan?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik houd er persoonlijk niet van, eigenlijk vind ik het bij anderen meestal ook niet zo mooi. Sommige kleine tattoo's kan ik wel oké vinden, maar piercings vind ik vrijwel nooit mooi.
    Maar ik kan het wel goed begrijpen als mensen het willen om een bepaalde reden/met een bepaalde betekenis. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vind het meestal wel echt mooi staan, behalve als het echt overdreven word natuurlijk. (Bijvoorbeeld een wereldrecord piercings)
    Ik had een neuspiercing, maar die was ik na twee maanden zat dus ja.. Stretchers vind ik altijd best mooi, maar het is gewoon niks voor mij. Eigenlijk wil ik ook een tongpiercing, maar ik denk niet dat ik die zo snel neem na alle verhalen die ik erover heb gehoord.
    Zelf wil ik wel nog tattoo's, een navelpiercing en een lippiercing.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Arlert schreef:
    Ik houd er persoonlijk niet van, eigenlijk vind ik het bij anderen meestal ook niet zo mooi. Sommige kleine tattoo's kan ik wel oké vinden, maar piercings vind ik vrijwel nooit mooi.
    Maar ik kan het wel goed begrijpen als mensen het willen om een bepaalde reden/met een bepaalde betekenis. (:


    The sun will rise and we will try again.

    RavensMoon schreef:
    (...)hoe groot wil je gaan?


    Hmm.. Not sure, niet te groot in elk geval.


    26 - 02 - '16

    Monticia schreef:
    Ik vind het meestal wel echt mooi staan, behalve als het echt overdreven word natuurlijk. (Bijvoorbeeld een wereldrecord piercings)
    Ik had een neuspiercing, maar die was ik na twee maanden zat dus ja.. Stretchers vind ik altijd best mooi, maar het is gewoon niks voor mij. Eigenlijk wil ik ook een tongpiercing, maar ik denk niet dat ik die zo snel neem na alle verhalen die ik erover heb gehoord.
    Zelf wil ik wel nog tattoo's, een navelpiercing en een lippiercing.
    overdreven vind ik het ook niet mooi... dan is het ook geen versiering meer vind ik. ik heb zelf een tongpiercing en alle rampen verhalen zijn mij ook verteld. het is onzin er word goed gecontroleerd en je moet zelf gewoon hygienisch zijn. ik heb reallife niemand ontmoet die problemen heeft gekregen door een tongpiercing en ik kan je zeggen dat ik heel veel gepierced tuig in mn vriendenkring heb :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Hmm.. Not sure, niet te groot in elk geval.
    tot 10mm slinkt de stretch nog naarna is het vrijwel permanent ;) heel veel sites zeggen 6mm maar dat is onzin...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Heb jij piercings of tattoo's of misschien andere lichaams versiering?
    Enkel een helix
    Heb je buiten dat je het mooi vind een reden ervoor?
    Het heeft zeker een betekenis, maar dat is een lang verhaal.
    Wil je misschien lichaamsversiering, wat wil je dan, waarom?
    Ik zou graag nog een helix willen hebben. Eventueel iets anders nog in m'n oor.

    RavensMoon schreef:
    (...)tot 10mm slinkt de stretch nog naarna is het vrijwel permanent ;) heel veel sites zeggen 6mm maar dat is onzin...


    Hmm, dat van die 6 mm had ik al gehoord ja. :'D
    Maar goed, ik ga eerst nog even goed nadenken haha


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Hmm, dat van die 6 mm had ik al gehoord ja. :'D
    Maar goed, ik ga eerst nog even goed nadenken haha
    verstandig impuls piercings blijven niet lang


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)verstandig impuls piercings blijven niet lang


    Mijn neuspiercing was ook een soort impuls haha, maar dat is wel een blijvertje.


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Mijn neuspiercing was ook een soort impuls haha, maar dat is wel een blijvertje.
    toegegeven uitzonderingen zitten erbij. mij 2 helixen waren gratis omdat ik proefkonijn was een nieuwe pierc techniek bij mijn vaste piercer haha. die zitten er ook nog steeds.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Heb jij piercings of tattoo's of misschien andere lichaams versiering?
    Momenteel heb ik een septum piercing en twee tattoos.
    Tattoo 1: "Faith" met een klavertje vier. het staat voor dat ik vertrouwen in mijzelf moet hebben en het klaver staat voor dat ik zo positief mogelijk moet zijn, zodat ik gelukkig word.
    Tattoo 2: Een gesloten oog met een traan in een driehoek. (Heel simpel uitgelegd dan) Het staat voor dat het leven veel mooier kan zijn als je je ogen sluit en mensen niet meteen veroordeeld op hun uiterlijk..
    Heb je buiten dat je het mooi vind een reden ervoor?
    Voor mijn septum niet echt en mijn tattoos heb ik al uitgelegd bij de vorige vraag. :')
    Wil je misschien lichaamsversiering, wat wil je dan, waarom?
    Ik zou graag nog een tong piercing en snake bites willen zetten, maar dit zal nog even duren. Mijn derde tattoo is al in de maak en zet hem zo snel mogelijk wanneer ik er het geld voor heb. :')

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 0:06 ]


    Take me to wonderland

    Imber schreef:
    Heb jij piercings of tattoo's of misschien andere lichaams versiering?
    Momenteel heb ik een septum piercing en twee tattoos.
    Tattoo 1: "Faith" met een klavertje vier. het staat voor dat ik vertrouwen in mijzelf moet hebben en het klaver staat voor dat ik zo positief mogelijk moet zijn, zodat ik gelukkig word.
    Tattoo 2: Een gesloten oog met een traan in een driehoek. (Heel simpel uitgelegd dan) Het staat voor dat het leven veel mooier kan zijn als je je ogen sluit en mensen niet meteen veroordeeld op hun uiterlijk.
    Heb je buiten dat je het mooi vind een reden ervoor?
    Voor mijn septum niet echt en mijn tattoos heb ik al uitgelegd bij de vorige vraag. :')
    Wil je misschien lichaamsversiering, wat wil je dan, waarom?
    Ik zou graag nog een tong piercing en snake bites willen zetten, maar dit zal nog even duren. Mijn derde tattoo is al in de maak en zet hem zo snel mogelijk wanneer ik er het geld voor heb. :')
    niice!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.