• Oke, ik heb dus een aantal vriendinnen op school, en een daarvan is echt .. weird. Ze word soms opeens hartstikke chagrijnig, of boos. Vandaag bij gym, deed ik mee met hockey, en ik sloeg - zonder dat ik het wist - met die stick tegen haar kin aan. Ik had het niet door, want ik voelde geen klap tegen mijn stick aan. En toen riep ze me, maar ik was zo in het spel dat ik het niet hoorde. Riep ze heel boos mijn naam, zei ze van; 'Wat is jou pijnlijke enkel?' Dus ik dacht, waarom wil zij dat nou weer weten? zegt ze; 'Je sloeg tegen men kin aan!!' echt heel boos, en toen zei ik; 'Ja sorry, had ik niet in de gaten..' liep ze boos weg, en daarna hoorde ik van een vriendin dat ze 's ochtends over me had gezegd: 'Oh, ik moet Marjolein echt niet.' Maar ze wou bij gym dus tegen mijn pijnlijke enkel aanslaan met die stick.

    Ik had mijn enkel gebroken, en moest een operatie voor degene die dat nog niet wisten.

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 17:29 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ja oke, zo reageer ik ook als ik pissed ben. Maar ik ga mensen niet expres slaan op een pijnlijke enkel ofzo, ik ben meer van het schreeuwen.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Moet je van je vriendinnen hebben


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf