• Hoi! Ik merk dat veel mensen hier op Quizlet met problemen zitten en niemand hebben om het aan te vertellen.
    Nu weet ik dat het Forum er al is om over je gedachten en gevoelens te vertellen, maar misschien willen lang niet alle mensen dat héél Quizlet over hun problemen weet. Mijn suggestie is dus, om een soort groep op te richten met mensen die er altijd zijn om advies en steun te geven. Zodat anderen hun problemen privé aan één iemand kunnen vertellen en er sowieso naar hun geluisterd zal worden, zonder vragen zoals 'Zoek je aandacht of zo?' (bedoel ik niets mee.;)).

    Vinden jullie dit een goed idee? (:

    Als deze suggestie wordt geaccepteerd, dan wil ik in elk geval heeel graag bij die groep mensen horen die advies en steun probeert te geven!
    Zo niet, dan toch bedankt voor het luisteren.;)

    <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Dat was er ooit. De vertrouwenspersonen.
    Is opgeheven.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Weet je dat ik dit een van de beste ideeën ooit vind? Ik heb ook weleens dat ik een topic aan wil maken, maar dat uiteindelijk niet doe, omdat ik me ervoor schaam ofzo want vriendinnen van mij zitten hier ook op. Ik ben het met je eens :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Scandal schreef:
    Dat was er ooit. De vertrouwenspersonen.
    Is opgeheven.

    Oh! Dat wist ik niet. Sorry.:$


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ja, ik vind het een goed idee! ^^


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Defensive schreef:
    Weet je dat ik dit een van de beste ideeën ooit vind? Ik heb ook weleens dat ik een topic aan wil maken, maar dat uiteindelijk niet doe, omdat ik me ervoor schaam ofzo want vriendinnen van mij zitten hier ook op. Ik ben het met je eens :Y)


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    FlowerRain schreef:
    (...)
    Oh! Dat wist ik niet. Sorry.:$

    Is niets, ik vind ook dat ze terug moeten komen. Was een goede aanvulling.

    Weet niet meer waarom ze gestopt waren.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Lijkt me prima (: Soms moet je je verhaal nou eenmaal kwijt en de mods enzo hebben het al druk zat en soms wil je het wel tegen nog iemand anders vertellen dan tegen je naasten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Lijkt me prima (: Soms moet je je verhaal nou eenmaal kwijt en de mods enzo hebben het al druk zat en soms wil je het wel tegen nog iemand anders vertellen dan tegen je naasten.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Dit was één van de topics. Het Account bestaat ook niet meer. Ze zaten met een aantal op hetzelfde account en er stond een kleine profielbeschrijving van iedereen. Dan kon je in een PB vermelden met wie je het liefst wilde praten. =)

    Dacht ik x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Omg dat idee had ik ook al een tijdje, wow creepy haha. Anyway, voor dus.

    2D schreef:
    Ja, ik vind het een goed idee! ^^

    Nee, vind ik niet echt nodig, want een forum is er toch juist voor elkaar advies en such te vragen? =3


    ars moriendi

    Defensive schreef:
    Weet je dat ik dit een van de beste ideeën ooit vind? Ik heb ook weleens dat ik een topic aan wil maken, maar dat uiteindelijk niet doe, omdat ik me ervoor schaam ofzo want vriendinnen van mij zitten hier ook op. Ik ben het met je eens :Y)

    Ik zou ook wel graag zo'n vertrouwenspersoon worden.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Kuyt schreef:
    Nee, vind ik niet echt nodig, want een forum is er toch juist voor elkaar advies en such te vragen? =3


    Maar als je veel bekenden hebt die er ook op zitten en liever niet hebt dat zij het weten en ook niet veel contacten op Quizlet hebt... Lijkt dit me toch handig :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    xSummerRain schreef:
    (...)
    Ik zou ook wel graag zo'n vertrouwenspersoon worden.


    Ik ook wel, maar eerst maar eens zien of het er komt :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.