• Hallooo!
    Ik heb een vraag aan jullie. (:
    Veel mensen voelen zich goed, fit, licht en 'schoon' na het sporten. Sporten schijnt een goed en verfrissend gevoel te geven.
    Maar als ik sport voel ik me vies en een beetje chagerijnig. Ik heb bijna nooit dat ik me goed voel na het sporten.

    Weet iemand hoe dit komt en of dit normaal is?

    Bedankt! <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ik heb dat ook hoor :'D


    Caution first, always.

    Je zweet, en wordt moe. Enfin, je wordt chagrijnig en voelt je vies.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik voel me daarna zeker niet schoon of blij hahaha. :'D


    Your make-up is terrible

    Haha, ik ga me d'r meestal wel beter van voelen. Maar ik ben zo lui dat ik nooit zin heb om ermee te beginnen ;x


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik train twee keer per week en heb meestal in het weekend dan een wedstrijd voor basket. Ik voel me erna wel fit enzo maar ik wil dan wel meteen het liefst douchen.

    Niet? Ik wel altijd. Schoon niet, nee, door al het zweet, maar da's normaal, lijkt me. Alleen ik ben dan wel altijd vrolijk en ik voel me gewoon weer goed en fit inderdaad.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    welkom in mijn wereld:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik voel me altijd heel fit en gelukkig, haha. Want sporten is net zoals seks hebben, je voelt je altijd heel relaxed erna. ö
    Maar normaal gezien komt het door het feit dat je hebt gezweet. Wat ook nog kan, dat je niet genoeg brandstoffen had vòòr je begon te sporten en dat heeft je lichaam helemaal uitgeput. Dan voel je je inderdaad vreselijk.
    Wat ik je kan aanraden is iets eten voor je gaat sporten en nòòit gaan sporten op een lege maag.
    Wat je ook kan doen is meteen na het sporten een douche nemen of als je niet op een bepaalde sport zit, kan je ook gaan zwemmen. Dat geeft je meestal een geweldig gevoel.
    Je voelt je nu niet aangenaam omdat het nu bijna zomer is en het is heel warm, je zweet dus veel sneller.
    Maar normaal gezien krijg je van sport een heel aangenaam gevoel. Ik althans toch, geen wonder dat ik erdoor geobsedeerd ben, haha. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik dans al 9 jaar 13u in de week en ik had het in het begin ook wel hoor, maar nu m'n conditie en m'n lichaam zich daar naar gedraagt en ik kan me onmiddellijk douchen voel ik me ook goed.


    all I want is the taste that your lips allow