• Mijn broertje probeert me altijd uit de kast te lokken. Zodat ik de schuld van al zijn streken zou krijgen. Mijn ouders geloven het allang niet meer -mijn voordeel dus- en daarnet was het weer bewezen.

    Ik liep de trap af en hij op en we konden elkaar maar amper passeren en hij hield me tegen en was irritant tegen me. Ons mama riep mij naar beneden en liet me door. Ze stond bijna recht voor de deur die je door moet als je van de trap kwam. Ik liep verder en ineens riep mijn broertje "Godverdomme Erica, laat mij niet struikelen." Hij maakte ook zo'n valgeluidje. Maar ons mama had gezien dat ik voor der stond en niet boven. Dus wij 2 schieten in de lach.

    Dus wie heeft nog zulke gevallen in het gezin zitten? :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Als er zoiets gebeurt, dan gelooft mijn vader altijd mijn broer. Mijn moeder altijd mij dusja haha (: Mijn broer en ik irriteren elkaar heel veel dus ik heb ook zo'n geval!

    Sensible schreef:
    Als er zoiets gebeurt, dan gelooft mijn vader altijd mijn broer. Mijn moeder altijd mij dusja haha (: Mijn broer en ik irriteren elkaar heel veel dus ik heb ook zo'n geval!

    Hij irriteert mij vooral. Ik bijt gewoon soms terug. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Hij irriteert mij vooral. Ik bijt gewoon soms terug. x'D

    Bijten? letterijk of figuurlijk? xd

    Sensible schreef:
    (...)
    Bijten? letterijk of figuurlijk? xd

    Figuurlijk. Kannibaal ben ik nog net niet. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Figuurlijk. Kannibaal ben ik nog net niet. :Y)

    Oh goed dan, bijten -letterlijk- doe ik ook nooit :z dat is zwakjes xd

    Muuhh, de mijne geloven het niet, maar ik heb precies hetzelfde!


    Olive

    Mijn broertje doet zulke dingen continu.
    Dan zit ik in de keuken met mijn moeder en hij in de woonkamer, en dan roept hij; AUW! MAM ZE SLAAT ME!.. En dat terwijl ik naast mijn moeder zit..
    Hij heeft gewoon een grote fantasie.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Mijn broertje is ook zo.
    Vreselijk irritant is dat..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nee, mijn broer is 22 en iets te oud voor dat soort dingen.
    En mijn zusje word over twee maanden 3 dus die is daar weer wat te jong voor(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Nope heb een heel lief zusje.


    It's going to be difficult, but not impossible.