• Goed, misschien ben ik de enigste maar is het iemand anders ook al opgevallen dat Quizlet tegenwoordig VOL staat met 1D? De top 5 story's, de top 5 quizzen en de spotlight! Ik erger me er eigenlijk wel aan, maar dat komt gewoon omdat ik ze niet echt moet hebben...

    Hoe dan ook, om de 5 seconden zie je wel Harry Styles, One direction, Zayn Malik (en dit heb ik gewoon eventjes van de spotlight afgekeken, 4/5 dat langs komt is 1D)

    Wat denken jullie ervan?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind 1D wel heel leuk, maar sommige mensen overdrijven ook een beetje idd (:


    Not all those who wander are lost.

    Is dit nu een serieuze klacht?:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Is dit een klacht?

    Niets aan te doen. Ik ben geen 1D fan en kan er perfect mee leven. Hoe ik dat doe? Geen idee, maar je kan proberen ze te negeren. Dat lost je probleem goed op. (:


    Let the Night embrace you

    Ik denk er ... niets van. (no_chears)


    We accept the love we think we deserve.

    Ik zou zeggen, negeren. Dat probeer ik ook te doen.
    Anders zou Rutger dat blokeren maar voor iedereen moeten doen, dan is iedereen meteen van de topics waar hij/zij zich aan ergert af.


    comfort in c h a o s

    Pusheen schreef:
    Niets aan te doen. Ik ben geen 1D fan en kan er perfect mee leven. Hoe ik dat doe? Geen idee, maar je kan proberen ze te negeren. Dat lost je probleem goed op. (:


    Goed idee (: en ik wist eigenlijk niet dat ik er geen klacht van mocht maken... sjees, nieuweling hier mensen!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dus? Dit is gewoon zo periode. Vroeger was dat Tokio Hotel, pas was het nog Justin Bieber en nu is het One Direction. Je moet er maar mee leren leven.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 17:23 ]


    <3

    Lang leve ananassen en hun almachtige uitschakelfuncties. Voor de rest kijk ik toch niet naar de spotlight en de top 5(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Philyra schreef:
    (...)

    Goed idee (: en ik wist eigenlijk niet dat ik er geen klacht van mocht maken... sjees, nieuweling hier mensen!

    Dat mag naar mijn idee wel, hoor. ^^
    Lig er niet van wakker. Ik snap je punt met die topics wel, maar daar is gewoon niets aan te doen. Heel spijtig voor degenen die niet fans zijn, maar we kunnen het echt niet verbieden om 1D topics te maken. :x


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    (...)
    Dat mag naar mijn idee wel, hoor. ^^
    Lig er niet van wakker. Ik snap je punt met die topics wel, maar daar is gewoon niets aan te doen. Heel spijtig voor degenen die niet fans zijn, maar we kunnen het echt niet verbieden om 1D topics te maken. :x


    Ja, dat snap ik wel... gewoon negeren dan maar (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik stoor me er zeker niet aan. Ik ben zelf dankzij Quizlet fan geworden, al moet ik toegeven, ik kijk niet meer naar de Top Stories en Quizzen en ook niet meer zo vaak naar de SL.
    Zoals Floater zegt, dit is gewoon zo een periode. Tokio Hotel, Twilight, Justin Bieber en nu One Direction. Dat mindert wel :')

    Je moet toch toegeven dat Harry superlekker is :9~


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ghehe, ik ben een Directioner. Heel veel mensen op Quizlet denken nu gewoon ineens 'oh ze zijn leuk om over te schrijven' en over een tijdje is dat weer over.


    dude, i can move my toes

    xlufjoetoexx schreef:
    Ik stoor me er zeker niet aan. Ik ben zelf dankzij Quizlet fan geworden, al moet ik toegeven, ik kijk niet meer naar de Top Stories en Quizzen en ook niet meer zo vaak naar de SL.
    Zoals Floater zegt, dit is gewoon zo een periode. Tokio Hotel, Twilight, Justin Bieber en nu One Direction. Dat mindert wel :')

    Je moet toch toegeven dat Harry superlekker is :9~

    Je bedoelt Zayn(joehoe)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    LOVEANNABETH schreef:
    Is dit nu een serieuze klacht?:W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John