• Ik kan niet meer verder. Ik zit vast in een zwart gat. En nu niet gaan zeiken met: ja de puberteit. Want geloof me, dit is geen puberteit. Hiermee loop ik al rond sinds mijn negende, als het al niet eerder was.
    Steeds weer het zelfde liedje, iedereen denkt dat ik gelukkig ben, maar stiekem is dat niet zo. Iedereen denkt dat ze me kennen, maar stiekem ben ik heel anders. Diep van binnen ben ik zo fucking ongelukkig. Iedereen denkt dat ze me zo goed kennen, dat ze weten hoe ik me voel als ik een speciale houding heb. Iedereen denkt dat ik nooit twijfel, dat ik niet bang ben. Maar ik heb eigenlijk maar en fucking grote angst, en dat is de toekomst. Om mee te maken hoe mijn leven over 10 jaar naar de klote is. Dat is mijn angst. En stiekem heel stiekem wens ik dat de wereld vergaat in 2012. Want reken maar, dan zorg ik dat ik er als eerst aan ga. Want dan hoef ik die fucking ellende niet meer mee te maken.
    Elke dag als ik van de bushalte naar school fietst wens ik dat ik aangereden word of opeens een hart stiltstand krijg.
    Ik weet dat sommige nu denken: Als je zo'n hekel aan je leven heb, hang je eigen op.
    Maar dat gaat niet, want de enigste reden dat ik door ga met dit vreselijk klote leven is dat ik mijn oma en opa niet nog meer verlies en verdriet willen geven. Dat is de enigste reden, ik wil de mensen van wie ik hou geen pijn doen. Anders had ik hier allang niet meer rond gelopen.
    En maar doen alsof ik gelukkig ben, en maar doen alsof ik vrolijk ben, maar terwijl ik dit typ rollen de tranen over mijn wangen. Ik kan het gewoon niet meer. Ik wil het gewoon niet meer.
    Ik wil geen mensen meer pijn doen of verdriet zien lijden. Ik wil niet steeds zorgen hoeven maken over mijn toekomst. Ik wil mensen niet meer teleurstellen.
    Ik kan het niet meer.
    Noem het aandachtstrekkerrij, dat mag je, maar dat is het niet. Want ik hou het geen minuut meer langer vol. Maar ik kan maar niet weg gaan, ik zit in een gevangenis van verdriet, pijn en mijn eigen onzekerheden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Brunhilde schreef:
    Het wordt hoog tijd dat jij gaat praten meisje. Over álles wat je dwars zit. Over alles waar jij kwaad over bent of verdriet over hebt. Alleen zo kom je er uit. En ik weet dat dat zo ontzettend moeilijk is en het is zo'n ontzettende lange en harde weg en je moet zo ontzettend je best doen wil je daaruit komen. Maar uiteindelijk is dat het allemaal waard. En geloof me maar.. Ik weet echt waar ik het over hebt.

    Je komt geen aandacht te kort, maar een luisterend oor en begrip. Waar een begin is, is ook een eind. Alleen jij kan uit die kwelling stappen waar je jezelf in vast hodut. Ik weet zeker dat jij dat in je hebt. Aan de reacties te zien hoe jij op mensen reageert.. Dat pantser daar prik ik zo doorheen. Er zit een heel sterk meisje in jou wat er zo ontzettend graag uit wil. Als je ergens over wil praten/zeiken/schreeuwen/huilen/lachen, dan mag je me altijd een pbtje sturen. (flower) x


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    GAST. je bent precies mij. en hun zeggen allemaal om in therapie te gaan enzo. maar nee dat werk ECHT niet. geloof me maar. niet dat ik in therapie ben geweest. ja 1 keer maar die begreep me gewoon niet enzo. ik zou naar iemand toegaan die je vertrouwd. en als je niemand hebt die je vertrouwd dan probeer nieuwe vrienden te maken. probeer jezelf af te leiden zodat je er niet de hele tijd aan denkt. dat is mijn enige tip die ik je kan geven;)


    Believe in yourself, change the world.

    en btw, als je wilt praten moet je het zeggen. dan geef ik je mijn msn wel(flower)


    Believe in yourself, change the world.

    de laatste tijd zijn er zo heel veel topics,
    ik word zelf al depri!
    ik zou er gewoon met iemand over praten.

    Persefoneia zei op 16 april 2011 - 1:02:

    Vele familieleden van mij hebben ook last van depressie.
    Wat echt zou helpen is naar een psycholoog gaan. Geloof me, het helpt echt! Vele denken gelijk; yeah right, dat gaat toch niet helpen.
    Maar het helpt echt. Het heeft mijn oma erg veel geholpen. Ook zou je anti depressie pillen kunnen slikken. Sommige zeggen dat het goed werkt. Ik zelf ben er nog niet helemaal van overtuigd, want mijn broer slikte ook een tijdje die pillen. Hij had wel minder last van zijn depressie, maar hij kreeg woede aanvallen van die pillen. Dus ik weet niet precies of anderen daar ook last van hebben gehad. Maar je zou het eventueel aan een dokter kunnen vragen voor anti depressie pillen, en of ze nare bijwerkingen hebben.
    Probeer ook aan alle goede dingen van het leven te denken. Denk aan dingen die je gelukkig maken. Soms kunnen de simpelste dingen je al een glimlach op je gezicht toveren :')


    Alleen zou ik geen depressie pillen gaan gebruiken, op het nieuws was een keer dat een man die ze geslikt had zijn vrouw en kinderen had vermoord in de nacht en daarna zelfmoord had gepleegd..


    o

    Sarita, jij bent echt een geweldig meisje en je verdient het om net zo'n geweldig leven te hebben! Ik heb zelf ook een vreselijk leven gehad en sinds minder dan een maand is het eindelijk over, ik ben weer gelukkig. De sleur van mijn oude leven is doorbroken door iets positiefs. Je moet iets zien te vinden wat een goede draai aan je leven kan geven, goede nieuwe vriendinnen, een vriendje of iets leuks doen voor jezelf.
    Want je bent geweldig en zo moet jouw leven ook worden!
    Je kan altijd bij me terecht hè, lieffie <3

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 18:52 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    -hug- <3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Brunhilde schreef:
    Het wordt hoog tijd dat jij gaat praten meisje. Over álles wat je dwars zit. Over alles waar jij kwaad over bent of verdriet over hebt. Alleen zo kom je er uit. En ik weet dat dat zo ontzettend moeilijk is en het is zo'n ontzettende lange en harde weg en je moet zo ontzettend je best doen wil je daaruit komen. Maar uiteindelijk is dat het allemaal waard. En geloof me maar.. Ik weet echt waar ik het over hebt.

    Je komt geen aandacht te kort, maar een luisterend oor en begrip. Waar een begin is, is ook een eind. Alleen jij kan uit die kwelling stappen waar je jezelf in vast hodut. Ik weet zeker dat jij dat in je hebt. Aan de reacties te zien hoe jij op mensen reageert.. Dat pantser daar prik ik zo doorheen. Er zit een heel sterk meisje in jou wat er zo ontzettend graag uit wil. Als je ergens over wil praten/zeiken/schreeuwen/huilen/lachen, dan mag je me altijd een pbtje sturen. (flower) x


    Tinka & Ghunter.

    ik kan ook niets toevoegen van wat er al gezegd ís. Maar als je een luisterend oor zoekt, pb me dan maar! xx


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales