• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:33 ]

    Wat lief van je. :3


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Wat lief van je. :3

    Jij bent oowk liewf. :'3
    Kunnen we samen liewf zijn :'3

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Jij bent oowk liewf. :'3
    Kunnen we samen liewf zijn :'3

    Uhu :3


    Has no one told you she's not breathing?

    Zwakte
    Een SA over een meisje, wiens vader en moeder, hun levens hebben beïndigt. Als teken van zwakte.
    'Als je het niet aan kunt, is er altijd een betere wereld, waar je heen kunt vluchten.'

    Ik heb weer inspiratie, maar dat moet wachten want anders mis ik mijn bus en dan gaat Sarita mij slaan (krul)

    Spreekt me aan. Ik ga wel lezen als ik niet op mijn mobiel zit :3
    En je hebt je oude naam weer terug :3


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Spreekt me aan. Ik ga wel lezen als ik niet op mijn mobiel zit :3
    En je hebt je oude naam weer terug :3

    Jup, ik ben hier beroemd geworden emt EstrellaVIda, dus ik doe die naam nogmaals eer aan (krul)

    I'm Sorry
    Als je alles hebt opgegeven uit angst, je accepteerde dat iemand van je houdt, enkel voor bescherming. En je hebt je liefde opgegeven, kun je dat niet meer terug draaien.
    Maar de mens is zwak, en op je zwakste momenten denk je niet helder na.
    Maar in een relatie is er altijd iemand de zwakste. Wie geeft toe?


    ENEN Sharons superawesome story staat finally online!
    A Mail from Heaven
    Kate is gesloopt wanneer haar beste vriendin Selena vermoord teruggevonden wordt. De dader is gevlucht en er zijn geen getuigen. Geen mens schijnt een aanwijzing te hebben en ook de onderzoekers vinden geen spoor van de dader. Na één jaar wordt het onderzoek stilgelegd, maar alles verandert wanneer Kate opeens een mail krijgt van Selena … .


    Een gil, oorverdovend. Tonen die onhaalbaar hoog leken, doodsangst. Tranen, geroep. Mijn handen rond mijn knieën, tegen de muur gedrukt.

    Gerinkel, gerinkel, mijn handen op mijn oren. De hoorn in mijn handen, de hoorn aan mijn oren.
    “Hallo?” “Kate, help me!”
    Een schok, mijn hand naar mijn hals, geen lucht. Opnieuw een gil –van mij. Geschreeuw, luid.
    “… Selena?”

    Wat zijn SA? :$


    Jump and touch the sky.

    Guenybear schreef:
    Wat zijn SA? :$

    Stand Alones, dat zijn losse hoofdstukken, die ieder een eigen verhaal vertellen.
    Bjvoorbeeld het ene , is een hoofdstuk over een me9isje dat in ahar dagboek schrijft, het andere gaat over je reis naar de Hemel etc. Het izjn dus gewoon korte verhaaltjes in één hoofdstuk. En de SA's die in een story staan, hoeven dus ook neit op elkaar aan te sluiten.
    Zegmaar ideaal voor mensen die moeite hebben, met hun stories afmaken :'3

    Owkeyy


    Jump and touch the sky.