• Mijn moeder vertelde mij gisterenavond dat ze die nacht een droom had gehad;
    Ze droomde dat ze in haar oude huis zat. En die huis heeft twee verdiepingen.
    Helemaal onderaan heb je de badkamer en de wc. Dan heb je op de 1ste verdieping de woonkamer, keuken, enzovoort en op de tweede verdieping de slaakamers.
    Ze was in die droom s'nachts alleen thuis. Ze hoorde een geluidje en werd wakker, en voor haar stond een man -ga nu niet lachen- , met een papiere boterhamzak op zijn hoofd. En op die boterhamzak zat een smiley(cat)


    Ze begon te gillen en weg te rennen, want de man liep langzaam naar haar toe met een mes. Ze sprong in een keer van de trap af. Op dit moment was ze dus op de 1ste verdieping. Maar zonder na te denken rende ze naar de trap om nog een verdieping lager te springen. En ze zag haarzelf in slowmotion van die trap af springen, en toen stond opeens die man op de 1ste verdieping die zei; "dat zou ik niet doen als ik jou was."
    Want juist op de 1ste verdieping kon ze vluchten. En onder te trap was alleen maar een wc en een badkamer. Toen viel ze en werd ze wakker.
    Nu heb ik vanacht diezelfde droom gehad. Geloof me, het klinkt echt stom. Maar die droom was echt freaky 0_0

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 15:01 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    ...o_o


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Misschien als je er lang over nadenkt dat je dan hetzelfde droomt.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Wooow o.o hahaha.
    Ik heb dat ook wel eens gehad. Sliep een vriendin bij me hadden we precies het zelfde droom. Best wel raar eigenlijk. We hadden precies het zelfde droom, alleen zij zat verstopt voor zombies in een supermarkt en ik zat verstopt in een grote school tegenover de zelfde supermarkt x)
    Echt, weird.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik droom altijd zoiets x)
    Ik slaap nooit lekker.


    #WWED - What Would Emma Do?

    En vannacht hebben wij allemaal dezelfde droom door dit te lezen. (krul)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dats..... best creepy...


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Springfield schreef:
    En vannacht hebben wij allemaal dezelfde droom door dit te lezen. (krul)

    Oh dan slaap ik vannacht dus niet. xD


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Connectie met je moeder [;


    Has no one told you she's not breathing?

    2D schreef:
    (...)
    Oh dan slaap ik vannacht dus niet. xD

    Pas maar op dat de tarantule niet in je kamer komt. (krul)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat doet me denken aan een paar maanden terug, toen verschenen allemaal tweets van mensen die over de derde wereld oorlog hadden gedroomd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iwanna schreef:
    Dat doet me denken aan een paar maanden terug, toen verschenen allemaal tweets van mensen die over de derde wereld oorlog hadden gedroomd.

    ieeel how FREAKY! o.O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Springfield schreef:
    (...)
    Pas maar op dat de tarantule niet in je kamer komt. (krul)

    AHH SSSSTT.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Springfield schreef:
    (...)
    Pas maar op dat de tarantule niet in je kamer komt. (krul)


    Nu ga ik vannacht dromen dat er een tarantule in mijn kamer komt.
    Sinds ik Aragog in Harry potter heb gezien, HAAT ik spinnnen voor de rest van mijn leven :3


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Creepy..

    Sounds creepy...


    Olive