• Hallo,
    ik ben een meisje van 13 en voel me dus vaak zo.
    Eigenlijk ben ik niet zo dik, maar mijn buik is niet helemáál plat & mijn heupen zijn best breed.
    Maar ik ga me gewoon zo voelen door al die sprietjes!
    In mijn school lopen bv bijna alleen maar supermagere meisjes!
    ben ook de op 1 na dikste van mijn vriendinnen.
    Ze hebben ook zo magere beentjes &zo...
    Ben 1m52 ofzo & weeg 42kg & ik dacht dat dit wel normaal was, en de meesten van mijn vriendinnen wegen wel meer maar zijn een pak groter. :X


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    No worries, je gewicht is prima.


    everything, in time

    Totaal niet dik :Y)
    so wel in een topic beu


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Progeny schreef:
    No worries, je gewicht is prima.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Progeny schreef:
    No worries, je gewicht is prima.

    Nou, meid, er is helemaal niets mis met jouw gewicht. En ik vind meiden met heupen altijd veel mooier dan van die plankjes die geen enkele vorm in hun lichaam hebben. Wees er maar trots op! c:


    wth.

    Sjaa, ben wel maar klein :$


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    dankje Quixotic! (H)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik vindt mij zelf ook wel eens dik, je moet je vooral niet vergelijken met anderen. =]


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Nadat ik vandaag eens had rondgekeken bij het meertje was ik opeens toch wel blij met mijn figuur, terwijl ik ook dikke bovenbenen en een buikje heb. Accepteer jezelf, dan straal je van binnenuit en dan ben je veel mooier. Ieders lichaam is anders, en iedereen is mooi op zijn eigen manier.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Quixotic schreef:
    Nou, meid, er is helemaal niets mis met jouw gewicht. En ik vind meiden met heupen altijd veel mooier dan van die plankjes die geen enkele vorm in hun lichaam hebben. Wees er maar trots op! c:


    I agree met Quixotic


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Progeny schreef:
    No worries, je gewicht is prima.

    je zit echt goed qua gewicht, no worries <3
    ligt het aaan mij, of ben je wat onzeker over jezelf? ;$


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Neee, het ligt niet aan jou. ;}


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Probeer eens je BMI te berekenen voor je dit soort onnodige topics maakt :Y)


    =

    Sensei schreef:
    Ik vindt mij zelf ook wel eens dik, je moet je vooral niet vergelijken met anderen. =]


    It's going to be difficult, but not impossible.