• Overal waar ik kijk, kom ik wel de cijfers 22:22 tegen.
    Sinds een jaar zie ik bijna iedere avond op de klok 22:22 staan. Heel vreemd is dit niet, want dan gaat op dat moment gewoon je biologische klok af. Maar ik ging twee weken geleden kijken hoeveel geld ik nog op mijn bankrekening had staan. En guess what. 222 euro en 22 cent-:S
    Nu zat ik net muziek te luisteren, en zonder op te kijken zette ik mijn psp op pauze. En het liedje zat op 22:22.
    Ik ben niet naief, maar ik vind dit toch wel een beetje vreemd overkomen.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    o.o


    Sometimes it's best not to care.

    Ik denk niet dat er iets aan de hand is ofzo, maar dat je juist dat getal onthoudt. Dat kan ik ook doen met 69, want ik kom 69 overal tegen. Mijn locker, mijn fietscode, in wiskunde kom ik vaakn 69 uit...


    Olive

    ....


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik 11:11 en 21, dus ik snap wat je bedoelt (nerd)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Kan wel iets te betekenen hebben...
    Ik ben eens een tijd overl lieveheersbeestjes tegengekomen. Overal zag ik ze, er viel zelfs eentje van de lamp af in de keuken. Ik ben vergeten opzoeken wat het betekent ...


    Has no one told you she's not breathing?

    ik dnek dat het gwn toeval is, denkik

    Weird! =S


    It's going to be difficult, but not impossible.

    haha dat heb ik ook wel eens gehad xD
    maar het is nu gelukkig weg. ik vond het maar creepy.


    Believe in yourself, change the world.

    Inanimate schreef:
    o.o

    Depulso schreef:
    Weird! =S


    Tinka & Ghunter.

    Ik mag van mezelf een wens doen als het 22:22 is, haha, moet ook doen. :3 But I don't know what it means, but I'm sure it's something..


    wth.

    Zo scary


    I love you Irem

    Hmm.. Dat is wel vreemd ja.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik maak de laatste tijd ook supervaak dingen mee zoals met de tijd: 22:22 - 23:23 enz. Elke keer als ik naar de klok kijk. En elke keer als ik een liedje hoor, en ik loop ergens binnen hoor ik die ook opeens, dat gebeurt de laatste tijd supervaak. En bij mijn vriendin in de straat elke keer als ik lang huisnummer 12 loop hoor ik een keiharde piep door onze oren, wat alleen wij hebben en andere niet. Er mankeert niks aan onze oren. Als we bij dat huis voorbij zijn is die harde piep weer weg. En verder kan ik soms zegmaar dingen 'voorspellen'. Een keer toen ik in mijn bed lag was mijn mobiel aan het opladen. Ik dacht zo van straks geeft hij licht. En wat gebeurt er? Hij gaf opeens licht. Ik weet zeker dat ik niet hallucineer ofzo (hoe je het noemt). Die dingen allemaal heb ik best vaak. Ik weet niet of het toeval is want dan heb ik wel érg vaak toeval.

    PRINGLES schreef:
    Ik maak de laatste tijd ook supervaak dingen mee zoals met de tijd: 22:22 - 23:23 enz. Elke keer als ik naar de klok kijk. En elke keer als ik een liedje hoor, en ik loop ergens binnen hoor ik die ook opeens, dat gebeurt de laatste tijd supervaak. En bij mijn vriendin in de straat elke keer als ik lang huisnummer 12 loop hoor ik een keiharde piep door onze oren, wat alleen wij hebben en andere niet. Er mankeert niks aan onze oren. Als we bij dat huis voorbij zijn is die harde piep weer weg. En verder kan ik soms zegmaar dingen 'voorspellen'. Een keer toen ik in mijn bed lag was mijn mobiel aan het opladen. Ik dacht zo van straks geeft hij licht. En wat gebeurt er? Hij gaf opeens licht. Ik weet zeker dat ik niet hallucineer ofzo (hoe je het noemt). Die dingen allemaal heb ik best vaak. Ik weet niet of het toeval is want dan heb ik wel érg vaak toeval.

    Heb precies hetzelfde!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.