• Heee.
    Ik heb al een paar dagen dat als ik honger krijg en ik wil eten dat ik dan heel snel misselijk word, en ook maar een paar hapjes naar binnen krijg. Maar toch blijf ik dan wel honger hebben. Maar ik kan dan gewoon niet veel eten want dan word ik misselijk, en echt zin om te eten heb ik ook niet meer ;o Ik heb geen idee hoe dit komt. [ En NEE ik heb geen anorexia ofzo en ik doe ook niet aan extreem dieëten.] Kent iemand dit? En weet iemand misschien waar dat mee te maken kan hebben? [:


    Sometimes it's best not to care.

    nee, sorry, maar toch veel suc6!!

    Moet je misschien ongesteld worden?
    Ik heb dat altijd als ik ongesteld ben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee sorry.

    Misschien beweeg je veel, Dan moet je maag en Darmen even tot rust komen.


    Firm believer of all that is magic

    Dat heb ik ook heel vaak, want dan ga ik in een tussenuur op school bijv. naar de supermarkt en dan sla ik van alles in, maar als ik dan op school kom geef ik meestal alles weg, omdat ik dan al vol zit en misselijk word van één koekje:S


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    StJimmy schreef:
    Moet je misschien ongesteld worden?
    Ik heb dat altijd als ik ongesteld ben.

    Nee, ik heb nog de pil voor zo'n 2 week ofzo [;


    Sometimes it's best not to care.

    GeniusFerb schreef:
    Nee sorry.

    Misschien beweeg je veel, Dan moet je maag en Darmen even tot rust komen.

    Nee, ik zit al de heletijd voor de computer. En ik vernam dat ik honger had dus ik nam een koekje die ik altijd lekker vind, en toen werd ik meteen al misselijk. En ik heb verrekte honger nu, maar kan niet echt eten.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb dit ook gehad gedurende enkele maanden/weken.
    Dit is vorig jaar in juni begonnen.
    ik ben in die periode 4.5kg afgevallen, wat erg veel is voor mijn gewicht. Niks paste meer en ik zit pas sinds iets meer dan een maand terug op mijn normale gewicht.
    Ik wil je niet bang maken, maar BLIJF ETEN. Honger of niet, EET.
    Ik wil niet dat je hetzelfde doormaakt...
    /ik was niet misselijk, ik kon gewoon niet eten en walgde van het aanzicht van mijn bord aan tafel.

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 15:10 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Ik heb dit ook gehad gedurende enkele maanden/weken.
    Dit is vorig jaar in juni begonnen.
    ik ben in die periode 4.5kg afgevallen, wat erg veel is voor mijn gewicht. Niks paste meer en ik zit pas sinds iets meer dan een maand terug op mijn normale gewicht.
    Ik wil je niet bang maken, maar BLIJF ETEN. Honger of niet, EET.
    Ik wil niet dat je hetzelfde doormaakt...
    /ik was niet misselijk, ik kon gewoon niet eten en walgde van het aanzicht van mijn bord aan tafel.

    ;o Ja maar als ik eet krijg ik kokhals neigingen. En het eten ziet er inderdaad ook even niet lekker uit voor mij. Alleen het honger blijven hebben is een rot gevoel als je niet echt kan eten.


    Sometimes it's best not to care.

    Inanimate schreef:
    (...)
    ;o Ja maar als ik eet krijg ik kokhals neigingen. En het eten ziet er inderdaad ook even niet lekker uit voor mij. Alleen het honger blijven hebben is een rot gevoel als je niet echt kan eten.

    Altijd honger, behalve als je aan tafel zit? Honger weg? Na een derde van je bord bomvol? Na een uur terug honger?
    Meisje... Doorzetten, neem een limiet van je eten. Neem je voor om 2/3 van je vlees op te eten als het immens veel lijkt. Eet trager, zodat je meer op kan. Niet toegeven aan jezelf!


    Has no one told you she's not breathing?

    Drink dan tenminste veel, het zal plotseling wel lukken. Misschien heb je stress voor iets?


    Olive

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Altijd honger, behalve als je aan tafel zit? Honger weg? Na een derde van je bord bomvol? Na een uur terug honger?
    Meisje... Doorzetten, neem een limiet van je eten. Neem je voor om 2/3 van je vlees op te eten als het immens veel lijkt. Eet trager, zodat je meer op kan. Niet toegeven aan jezelf!

    Jaaa idd ja ;o Honger maar als ik dan eten zie hoef ik niks meer. Als ik dan toch iets neem word ik misselijk en krijg ik een gevoel alsof mijn maag helemaal opzwelt. Ik heb vanochtend een plakje cake gehad want brood lukte me niet. En net paar stukjes chips en een koekje. Heb nog steeds honger maar ik krijg nu echt geen eten naar binnen , sorry ;$ Maar ik zal vanavond weer proberen <3


    Sometimes it's best not to care.

    Authors schreef:
    Drink dan tenminste veel, het zal plotseling wel lukken. Misschien heb je stress voor iets?

    Jaa drinken doe ik wel goed [:
    Stress? Weet ik zo niet echt eigenlijk :x


    Sometimes it's best not to care.

    Inanimate schreef:
    (...)
    Jaaa idd ja ;o Honger maar als ik dan eten zie hoef ik niks meer. Als ik dan toch iets neem word ik misselijk en krijg ik een gevoel alsof mijn maag helemaal opzwelt. Ik heb vanochtend een plakje cake gehad want brood lukte me niet. En net paar stukjes chips en een koekje. Heb nog steeds honger maar ik krijg nu echt geen eten naar binnen , sorry ;$ Maar ik zal vanavond weer proberen <3

    Je kan me altijd mailen, ik zal je proberen te helpen [;


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Je kan me altijd mailen, ik zal je proberen te helpen [;

    Dankje, dat vind ik lief n_n


    Sometimes it's best not to care.

    Dat komt me bekend voor. Heb ik ook maar weet niet waar het vandaan komt =O


    It's going to be difficult, but not impossible.