• Ja iedereen denkt wel is aan zijn eigen.Maar ik ben er altijd voor andere als ze probleme hebbe,zelfs al heb ik zelf probleme schuif ik die van mij aan de kant.En wanneer ik is iemand nodig heb kunne ze alleen maar over hun eige prate,of over wat ze hebbe gedaan vandaag of over hoe ze zich voele.En als ik dan zeg van; "Ja sorry,maar ik ben nu ni echt in de stemming"! Zegge ze gewoon altij allemaal; aah,oke en beginne ze terug over hun eige te prate.en da ben ik echt almaal beu he -_-" Da ze er nooit voor mij zijn en ik altijd voor hun zelfs al zit ik in de put -_- Oke en dees moest ik efkes kwijt.

    Dat ken ik ¬¬ Dan heb je zelf een keer iemand nodig en dan zijn ze er niet -.-"
    But, je kunt altijd bij mij terecht n_n


    Bored.

    zit met precies het zelfde probleem. ik begin dan meestal gewoon tegen mesnenn aan te lullen die ik niet ken. maar als je iets kwijt wil verder ofozo. bij mij kan je alle skwijt ik luister altijd


    So Wrong, It's Right <3

    Oew, ik weet hoe je je voelt, dat heb ik dus ook altijd.. ook al dneken mensen dat ze je wel helpen da is gewoon neit zo. En ja, ik voel me wel eens kut maar dan help ik anderen ook.. en huhn mij niet.!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Je bent zeker een vissen van horoscoop? OMG ik weet dat slaat nergens op, maar anders staat er in je horo dat je minder mensen mag helpen met hun problemen.

    Maar ik heb hetzelfde en ik krop alles op tot ik begin te janken. Maar ik vind het fijner als ik alles eruit jank

    Dat ken ik ¬¬ Dan heb je zelf een keer iemand nodig en dan zijn ze er niet -.-"
    But, je kunt altijd bij mij terecht n_n

    ja en da ben ik kei beu ant worde -_-' Maar als er iets is ;] Kom maar naar mij ze n_n Kluister altijd n_n

    Ach begrijp je best wel ö
    Naar mij koen ze ook altijd af als ze een probleem had, vond het vroeger echt irritant, omdat ze dan nooit naar mij wilden luistere, maar bn het nu eigenlijkl gwn en heb er gen problemen meermee:o

    Nja en je BF ofzo? luistert die dan niet naar jouw problemen ofzo?:o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Je bent zeker een vissen van horoscoop? OMG ik weet dat slaat nergens op, maar anders staat er in je horo dat je minder mensen mag helpen met hun problemen.

    Maar ik heb hetzelfde en ik krop alles op tot ik begin te janken. Maar ik vind het fijner als ik alles eruit jank

    Nep ik ben een leeuw n_n

    Oh ja krijg ik ook de schijt van --'


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik heb dat ook echt altijd. Iederen heeft problemen komen ze naar mij toe. Wil ik iets vertellen dan luisteren ze niet en dat haat ik.
    maar je kunt wel bij mij terecht:D

    Je bent zeker een vissen van horoscoop? OMG ik weet dat slaat nergens op, maar anders staat er in je horo dat je minder mensen mag helpen met hun problemen.

    Maar ik heb hetzelfde en ik krop alles op tot ik begin te janken. Maar ik vind het fijner als ik alles eruit jank

    Woeps bn stier vn sterrebeeld xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Daar heeft iedereen wel last van I guess :')


    I recycle my thoughts.

    ik ken dat x]
    Als ik m'n vriendin iets belangerijks vertel, zegt ze: 'Ow, maar weet je..' zulke dingen -.-''


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Damn, that sucks, ksnap wel dat je dat niet meer leuk vind<3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Maar Joyce! x3 Omg wat erg doe ik dat ook? o.O En je kan wel altijd bij me terecht hoor!x3

    xx ReneeBRUTAL

    Vind het zo erg voor je.
    dat heb ik ook dikwijls aan de hand,
    maar ik wil je even zeggen dat je altijd bij mij terecht kan voor problemen, ik ken je misschien wel niet zo goed en jij mij ook neit, maar ik luister altijd naar mensen enzo.
    Dus als je ooit iemand nodig hebt! (A)