• Members of the WAG-gang
    Mourinho - Lynn - WAG van Xavi.
    Dromenvanger - Kim - WAG van Gregory van der Wiel
    ReinaxLynn - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa.
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Ramsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Linyola - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Veeyah - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Palermo - Amber - WAG van Lionel Messi.



    WAG Holiday
    Mourinho - Lynn - 22 april tot 25 april Oteppe, Belgische Ardennen.
    Dromenvanger - Kim - 1 augustus Belgische Ardennen.
    ReinaxLynn - Reina - 5 augustus tot 14 augustus Salou, Spanje.
    Spanjaard - Elena - 30 april tot 6 mei Valencia, Spanje &
    ... juli/augustus tot ... augustus Barcelona, Spanje.
    Nicklas - Marjolien - 1 mei tot 6 mei Zweden &
    1 augustus tot 8 augustus, Mallorca, Spanje.
    Ramsey - Anne - 31 mei tot 7 juni Marmaris, Turkije
    Linyola - Malissa - 31 juli/1 augustus tot ... Oostenrijk/Italië.
    Veeyah - Esther - 29 april tot 6 mei België &
    16 tot 30 Juli Zwitserland.
    Palermo - Amber - 30 april tot 7 mei Duitsland &
    26 juli tot 18 augustus Amerika.


    *~Voetballers trainen ook, niet alleen met ballen... # JanVertonghen~*

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 15:02 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nicklas schreef:
    (...)

    Ghehe, en dan in de verlichte zit en dan een lekker lang bospad :9~


    Haha, ja. Dat wil ik dinsdag gaan doen. Al zal de rest wel doodsbang zijn, as always.
    Vroeger reed ik haar altijd zonder zadel en soms ook zonder hoofdstel. En dan in keihard gallop en dan vloog ik er keihard af, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    lindsbeest schreef:
    Hebben jullie een eigen paard ? :')


    Nee, ik rijdt op een manege. Maar rijdt al heel lang op dit paardje dus vertrouw haar blindelings (: Helaas ga ik stoppen en dan ga ik haar heel heel heel erg missen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ramsey schreef:
    (...)

    Haha, ja. Dat wil ik dinsdag gaan doen. Al zal de rest wel doodsbang zijn, as always.
    Vroeger reed ik haar altijd zonder zadel en soms ook zonder hoofdstel. En dan in keihard gallop en dan vloog ik er keihard af, haha.


    Ik kan niet zonder beugels rijden haha, dan verlies ik mijn evenwicht, maar ik ben dat wel aan het leren. En ik ben bezig om een paard zadelmak te maken.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nicklas schreef:
    (...)

    Nee, ik had een verzorgpaard, 23 jarige Fries, maar die is in januari overleden. Ik had een sterke band met haar. Ik rij nu op een draver en die rijd echt super goed. Hij gooit ook niet hoog op enzo, en in galop kan je goed in het zadel blijven zitten.

    oh, wat erg voor je, 1 van mijn paarden is ook overleden ;( Ik heb nooit met zadel gereden, en ik mis het rijden en mijn paard enorm...


    The soul needs autumn.

    Ik wil even mijn verhaal/probleem kwijt, omdat ik even andermans mening wil horen:

    Toen ik 7 was heb ik één maand op paardrijden gezeten, daarna ging ik eraf. De reden? Ik was namelijk doodsbang, maar nu heb ik zo'n enorme spijt. Domste keuze uit mijn hele leven. Ik heb tot op de dag van vandaag spijt. Nu zei mijn moeder; Je mag weer op paardrijden, als je dat écht wilt, maar dan moet je er op blijven. En nu weet ik het dus niet, ik heb spijt maar ik ben weer bang dat ik het eng ga vinden en dat ik het veel te hoog vind. En ik ben bang dat ik dat zadel niet op kom. Wat moet ik nou doen? Want mijn ouders zeiden dat als ik het echt zou willen, het wel weer zou mogen en dat ze dan zelfs zouden gaan nadenken voor een eigen paard. Wat moet ik nu doen?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Nicklas schreef:
    (...)

    Ik kan niet zonder beugels rijden haha, dan verlies ik mijn evenwicht, maar ik ben dat wel aan het leren. En ik ben bezig om een paard zadelmak te maken.


    Ik ben het gewend, want het is ontzettend goed voor je zit. Ik schijn heel goed te kunnen zitten, heel stil zeg maar. Dat lijkt me cool om te doen. Leuker dan een paard al die dressuur te leren.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    lindsbeest schreef:
    (...)
    oh, wat erg voor je, 1 van mijn paarden is ook overleden ;( Ik heb nooit met zadel gereden, en ik mis het rijden en mijn paard enorm...


    Ja, ik kon haar als eerste uit het weiland halen omdat ze voor de rest ging weg draven. Ik heb wel een filmpje over haar gemaakt, zien?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Tango schreef:
    Ik wil even mijn verhaal/probleem kwijt, omdat ik even andermans mening wil horen:

    Toen ik 7 was heb ik één maand op paardrijden gezeten, daarna ging ik eraf. De reden? Ik was namelijk doodsbang, maar nu heb ik zo'n enorme spijt. Domste keuze uit mijn hele leven. Ik heb tot op de dag van vandaag spijt. Nu zei mijn moeder; Je mag weer op paardrijden, als je dat écht wilt, maar dan moet je er op blijven. En nu weet ik het dus niet, ik heb spijt maar ik ben weer bang dat ik het eng ga vinden en dat ik het veel te hoog vind. En ik ben bang dat ik dat zadel niet op kom. Wat moet ik nou doen? Want mijn ouders zeiden dat als ik het echt zou willen, het wel weer zou mogen en dat ze dan zelfs zouden gaan nadenken voor een eigen paard. Wat moet ik nu doen?


    Kan je niet eerst een paar proeflessen o.i.d. nemen? Dan weet je of het een veilig gevoel geeft of dat je zegt; ik wil niet meer..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Tango schreef:
    Ik wil even mijn verhaal/probleem kwijt, omdat ik even andermans mening wil horen:

    Toen ik 7 was heb ik één maand op paardrijden gezeten, daarna ging ik eraf. De reden? Ik was namelijk doodsbang, maar nu heb ik zo'n enorme spijt. Domste keuze uit mijn hele leven. Ik heb tot op de dag van vandaag spijt. Nu zei mijn moeder; Je mag weer op paardrijden, als je dat écht wilt, maar dan moet je er op blijven. En nu weet ik het dus niet, ik heb spijt maar ik ben weer bang dat ik het eng ga vinden en dat ik het veel te hoog vind. En ik ben bang dat ik dat zadel niet op kom. Wat moet ik nou doen? Want mijn ouders zeiden dat als ik het echt zou willen, het wel weer zou mogen en dat ze dan zelfs zouden gaan nadenken voor een eigen paard. Wat moet ik nu doen?

    Een eigen paard zou ik zeker niet doen.
    Probeer het gewoon, kan je niet een proefles doen ? En waar heb je net schrrik van, want opzich de hoogte maakt niet uit dan vraag je gewoon of ze een klein paardje kunnen nemen voor jou :')


    The soul needs autumn.

    Ramsey schreef:
    (...)

    Ik ben het gewend, want het is ontzettend goed voor je zit. Ik schijn heel goed te kunnen zitten, heel stil zeg maar. Dat lijkt me cool om te doen. Leuker dan een paard al die dressuur te leren.


    Deze heeft maar 1 oog, en die is al zadelmak, alleen ze weet nog geen been en je moet haar nog leren sturen, je bent er in iedergeval wel heel lang mee bezig.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nicklas schreef:
    Nee, ik had een verzorgpaard

    Wat bedoelen ze ermee als je een gewoon paard hebt of verzorgpaard, wat houd het verschil in? Sorry als het dom klinkt, maar ben benieuwd (:


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    lindsbeest schreef:
    (...)
    Een eigen paard zou ik zeker niet doen.
    Probeer het gewoon, kan je niet een proefles doen ? En waar heb je net schrrik van, want opzich de hoogte maakt niet uit dan vraag je gewoon of ze een klein paardje kunnen nemen voor jou :')


    Je hebt meer aan een groter paard dan een iets kleinere, op groteren kan je beter blijven zitten en als je er vanaf valt val je zachter dan van een klein paard.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nicklas schreef:
    (...)

    Ja, ik kon haar als eerste uit het weiland halen omdat ze voor de rest ging weg draven. Ik heb wel een filmpje over haar gemaakt, zien?

    Neen, maar ik kan niet goed tegen zo'n filmpjes, ik heb mijn paard nog maar net verkocht en ik mis alle 9 de paardjes nog steeds enorm...


    The soul needs autumn.

    Tango schreef:
    (...)
    Wat bedoelen ze ermee als je een gewoon paard hebt of verzorgpaard, wat houd het verschil in? Sorry als het dom klinkt, maar ben benieuwd (:


    Dan mag je er alles mee doen alleen is ie nog wel gewoon van de eigennaar. En moet je eerst met de eigennaar overleggen en alles.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Tango schreef:
    Ik wil even mijn verhaal/probleem kwijt, omdat ik even andermans mening wil horen:

    Toen ik 7 was heb ik één maand op paardrijden gezeten, daarna ging ik eraf. De reden? Ik was namelijk doodsbang, maar nu heb ik zo'n enorme spijt. Domste keuze uit mijn hele leven. Ik heb tot op de dag van vandaag spijt. Nu zei mijn moeder; Je mag weer op paardrijden, als je dat écht wilt, maar dan moet je er op blijven. En nu weet ik het dus niet, ik heb spijt maar ik ben weer bang dat ik het eng ga vinden en dat ik het veel te hoog vind. En ik ben bang dat ik dat zadel niet op kom. Wat moet ik nou doen? Want mijn ouders zeiden dat als ik het echt zou willen, het wel weer zou mogen en dat ze dan zelfs zouden gaan nadenken voor een eigen paard. Wat moet ik nu doen?


    Doen! Me moeder was vroeger als de dood, echt zij was aan het huilen toen een paard op mijn voet ging staan terwijl ik er daarna vrolijk bovenop klom. Ze heeft haar angst overwonnen en durft nu ook te rijden. Dus ik vind dat je het moet gaan doen. Maar voor je een eigen paard neemt zal ik wel zorgen dat je kunt rijden. En dan bedoel ik; goede zit, mooie overgangen, verschillende dressuur dingetjes kennen en al dat soort shit. De basis in ieder geval.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.