• Members of the WAG-gang
    Mourinho - Lynn - WAG van Xavi.
    Dromenvanger - Kim - WAG van Gregory van der Wiel
    ReinaxLynn - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa.
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Ramsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Linyola - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Veeyah - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Palermo - Amber - WAG van Lionel Messi.



    WAG Holiday
    Mourinho - Lynn - 22 april tot 25 april Oteppe, Belgische Ardennen.
    Dromenvanger - Kim - 1 augustus Belgische Ardennen.
    ReinaxLynn - Reina - 5 augustus tot 14 augustus Salou, Spanje.
    Spanjaard - Elena - 30 april tot 6 mei Valencia, Spanje &
    ... juli/augustus tot ... augustus Barcelona, Spanje.
    Nicklas - Marjolien - 1 mei tot 6 mei Zweden &
    1 augustus tot 8 augustus, Mallorca, Spanje.
    Ramsey - Anne - 31 mei tot 7 juni Marmaris, Turkije
    Linyola - Malissa - 31 juli/1 augustus tot ... Oostenrijk/Italië.
    Veeyah - Esther - 29 april tot 6 mei België &
    16 tot 30 Juli Zwitserland.
    Palermo - Amber - 30 april tot 7 mei Duitsland &
    26 juli tot 18 augustus Amerika.


    *~Voetballers trainen ook, niet alleen met ballen... # JanVertonghen~*

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 15:02 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    lindsbeest schreef:
    (...)
    Neen, maar ik kan niet goed tegen zo'n filmpjes, ik heb mijn paard nog maar net verkocht en ik mis alle 9 de paardjes nog steeds enorm...


    Ja, ik snap je best hoor ;s


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    lindsbeest schreef:
    Een eigen paard zou ik zeker niet doen.
    Probeer het gewoon, kan je niet een proefles doen ? En waar heb je net schrrik van, want opzich de hoogte maakt niet uit dan vraag je gewoon of ze een klein paardje kunnen nemen voor jou :')

    Ik weet niet, ik was toen des tijd op dat paard gaan zitten (ik kwam echt tering moeilijk op dat zadel) want ze hadden het hoogste paard uitgezocht leek het wel en dat paard was ook best wild en toen begonnen we te rijden en hij ging hárd! En wat ik ook deed, of wat de leidster deed, dat paard bleef echt keihard gaan en ik vond het doodeng, ik zat met tranen in me ogen op dat paard onderhand. Ik zat ook helemaal met knikkende knieën toen ik eraf kwam.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Nicklas schreef:
    (...)

    Je hebt meer aan een groter paard dan een iets kleinere, op groteren kan je beter blijven zitten en als je er vanaf valt val je zachter dan van een klein paard.

    Dat kan, ik heb nooit met zadel leren rijden dus ik weet niet hoe het is dan, ik dacht dat het hetzelfde was als zonder zadel qua grote en handigheid :')

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 14:24 ]


    The soul needs autumn.

    Nicklas schreef:
    (...)

    Deze heeft maar 1 oog, en die is al zadelmak, alleen ze weet nog geen been en je moet haar nog leren sturen, je bent er in iedergeval wel heel lang mee bezig.


    Arm beestje. Ik moest een paard schouder binnenwaarts en al dat soort dingen leren. Sturen kon die gelukkig al (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ramsey schreef:
    (...)

    Arm beestje. Ik moest een paard schouder binnenwaarts en al dat soort dingen leren. Sturen kon die gelukkig al (:


    Ja maar zij weet niet beter he, ze is er mee geboren, dus voor haar is het gewoon normaal.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik kan geen stream vinden..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb net geteld en ik ga nog maar 3 keer rijden. Ik vind het echt een kut manege geworden maar ik wil niet zonder Lucy. Ze is alles voor me.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oh jee ik heb een stream..
    Wel een engelse ¬¬


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Tango schreef:
    (...)
    Ik weet niet, ik was toen des tijd op dat paard gaan zitten (ik kwam echt tering moeilijk op dat zadel) want ze hadden het hoogste paard uitgezocht leek het wel en dat paard was ook best wild en toen begonnen we te rijden en hij ging hárd! En wat ik ook deed, of wat de leidster deed, dat paard bleef echt keihard gaan en ik vond het doodeng, ik zat met tranen in me ogen op dat paard onderhand. Ik zat ook helemaal met knikkende knieën toen ik eraf kwam.

    Je moet altijd terug op een paard kruipen, anders blijft de angst.
    Toen ik 6 jaar was ging ik op ponykamp en het paard waar ik opzat sloeg ophol ommdat er honden aankwamen, ik viel en bleef in 1 van de stijgbeugels hangen waardoor ik 5 rondjes werd meegesleurd voordat ik mijn voet toen los kreeg. Daarna hebben ze me huilend op een ander paard gezet wat het beste was wat ze hadden kunnen doen omdat je dan leert dat er niet altijd iets gebeurt.


    The soul needs autumn.



    Hier rijd ik nu op. Boomerang.



    En dit was mijn verzorgpaard, Marieanne.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nicklas schreef:
    (...)

    Ja maar zij weet niet beter he, ze is er mee geboren, dus voor haar is het gewoon normaal.


    Oh okay. Ik zat al te denken dat het door mishandeling is gekomen ofzo. Wij hebben een mishandeld paard op de manege. Het is zo'n zielig ding, doodsbang voor mannen. Het is zo naar om te zien hoe hij doet als een man komt. Dan gaan die ogen zover open en je voelt zijn angst, bah.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    lindsbeest schreef:
    (...)
    Je moet altijd terug op een paard kruipen, anders blijft de angst.
    Toen ik 6 jaar was ging ik op ponykamp en het paard waar ik opzat sloeg ophol ommdat er honden aankwamen, ik viel en bleef in 1 van de stijgbeugels hangen waardoor ik 5 rondjes werd meegesleurd voordat ik mijn voet toen los kreeg. Daarna hebben ze me huilend op een ander paard gezet wat het beste was wat ze hadden kunnen doen omdat je dan leert dat er niet altijd iets gebeurt.


    Inderdaad.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ramsey schreef:
    (...)

    Oh okay. Ik zat al te denken dat het door mishandeling is gekomen ofzo. Wij hebben een mishandeld paard op de manege. Het is zo'n zielig ding, doodsbang voor mannen. Het is zo naar om te zien hoe hij doet als een man komt. Dan gaan die ogen zover open en je voelt zijn angst, bah.


    Aaaw dat is zielig! ;s


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    NEC staat 1-0 voor


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nicklas schreef:
    (...)

    Aaaw dat is zielig! ;s


    Ik kan er niet tegen dat mensen dieren pijn doen. Al die mensen zou ik het liefste een kogel door hun kop schieten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.