• Endure, Suusijsje en Dumbledore hebben dit RPG topic bedacht. Bedankt Endure voor het verhaal! _O_

    Het verhaal

    Ze noemen ons uitschot, lastpakken, probleemkinderen of nog erger; Moeilijk opvoedbare kinderen. Hoezo dat nou weer? We doen graag ons eigen ding en hebben onze eigen manier van leven, denken en onze creativiteit uiten. Is dat zo problematisch? Dat we niet alles doen wat ons opgelegd wordt? Wij noemen dat leven.

    Helaas kijken buitenstaanders er anders tegen aan en raad eens waar we nu zitten, een gesloten inrichting, een huis vol jongvolwassenen en tieners. Ze zijn hier strikt en je verdrinkt haast in de regels, mocht je jezelf daaruit proberen te redden gooien ze je weer in het diepe. Dan mag je hun klusjes doen, de afwas, schoonmaken, koken. Zij horen toch voor ons te zorgen? Ach, wie luistert er nou naar ons, de mensen die worden uitgekotst door de maatschappij.


    De personages
    Jongeren voor de richting.
    Endure als Caithlin Alice Wood > komt later
    Noatje als James Lion
    Dumbledore als Bonnie Savarin
    Suusijsje als Alexis Levine
    Rws als Adilah Mariëlle de Boer
    Dumbledore als Mitchell Grice
    Bear als Kate en peter Forestfield
    Vluuv
    TheBoss

    Voorbeeld redenen
    anorexia, woedeaanvallen, schizofrenie of gewoon onhandelbaar in het huis


    Informatie
    Naam:
    Leeftijd:
    Foto:
    Innerlijk:
    Waarom je daar zit:
    Eventueel extra:

    Voorbeeldje
    Thomas
    Ik liep naar de deur, terwijl ik wist dat ik daar mijn uitweg niet zou vinden. Naast mij staat Sophie. Ze kijkt me aan zonder iets te zeggen.


    Kom maar op! :9~

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 15:48 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Haha sorry, ik ga die van mij niet aanpassen. Ik was de eerste :Y)
    -proud- En ja ik faal in jongens omdat ik het beste in ik-perspectief schrijf en ik de jongens hun brein nog niet begrijp :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Haha sorry, ik ga die van mij niet aanpassen. Ik was de eerste :Y)
    -proud- En ja ik faal in jongens omdat ik het beste in ik-perspectief schrijf en ik de jongens hun brein nog niet begrijp :Y)


    Haha je hoeft hem niet aan te passen, maar misschien - als je wilt- kun je een andere maken? (: Heb ik ook gedaan.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jongens ik ga geen honderd mensen spelen, hahahaha. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sorry, zoals ik al zei, ik faal in jongens omdat ik hun niet snap :'D
    En ik enkel in ik-perspectief schrijf. Sorry :x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zullen we zo gewoon beginnen en even schijt hebben aan die jongens? Anders kunnen we nooit beginnen. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."





    Naam: Kate en peter Forestfield
    Leeftijd: Kate 15 peter 16
    Innerlijk: kate is een meisje dat er van buiten arrogant uitziet maar vanbinnen is ze ene grote hoop verwarring. Ze hield ervan om mensen te laten lijden voor haar, om ze te 'martelen'. Ze is Sarcastisch, ze veranderd heel snel van gevoelens. De ene keer kan ze hartstikke aardig zijn en vijf minuten later is ze woedend.
    Peter Peter is een gewoon aardig persoon, zijn probleem is echter dat hij mensen te vaaak vertrouwt, te snel. Door deze mensen heeft hij last gekregen van paranoide [?].
    Waarom je daar zit: kateZe heeft vanaf haar 12de tot 13de een groot probleem gehad met haar ouders, ze werd op vroegere leeftijd al eerder mishandeld en ze was het nu zat. Ze had het gevoel dat zij nu de baas over haar ouders kon zijn, haar ouders waren het echter zo zat dat ze haar wegstuurde.
    Peter: Peter zit er door dezelfde reden als zijn zusje, toen zijn zusje tegen zijn ouders op kwam steunde hij haar meteen. net zoals Kate is hij vroeger ook mishandeld, hij kwam er echter nooit voor op. Terwijl deze ruzie plaatsvond maakte hij ook nieuwe 'vrienden' die hem druggs en alles konden brengen, toen hij Stoned werd hebben zijn ouders hem betrapt en stuurde ze hem met zijn zusje mee.

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 14:05 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Whaait -ziet jongens probleeem- ik maak zo nog wel een 2de ;)


    Trust me. I'm the doctor

    james lion



    ik loop door de kleine gangen richting de kantine. het is doodstil in de gang. ik heb het koud dus sla mijn armen over elkaar. ik schrik als ik een meisjes stem hoor gillen. snel ren ik in de richting van de gil. als ik de witte kille kamer binnen kom, zie ik 2 meisje´s vechten. `kappen` schreeuw ik boven het gejoel uit. om de twee vechtende meiden staat namelijk de halve inrichting.

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 14:04 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ah sorry, ik vind die banners vreselijk irritant.
    Kan dat verboden worden ofzo? ;x
    Het maakt alles nogal onoverzichtelijk en pagina's worden er alleen maar langer van.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ah sorry, ik vind die banners vreselijk irritant.
    Kan dat verboden worden ofzo? ;x
    Het maakt alles nogal onoverzichtelijk en pagina's worden er alleen maar langer van.


    Ik vind het juist wel wat hebben. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ben ik de enige die zich eraan stoort dan? :'D Oh man.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik vind het juist wel wat hebben. (:


    ik stoor me er ook niet aan ±D
    er moet nog iemand schrijven !


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Bonnie Savarin



    Ik kijk naar James, de begeleider. Ik was nog niet afgekoeld om te stoppen met slaan, maar hij hield mijn arm stevig beet zodat ik niet meer kon slaan. ''Sorry.'' mompelde ik, in de hoop dat hij me toch los ging laten. ''Waar was dat voor nodig, Bonnie?'' vroeg James streng met zijn blik gericht op mijn groene ogen. Ik keek vuil naar hem op en schudde daarna mijn hoofd. ''Nergens voor.''

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 14:09 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jongens, doen jullie ook mee? 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking