• wat ga jij dan doen ?

    ik van flauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Uhmmzzz.. Ligt aan de situatie =D

    Als het op straat is laat ik hem denk ik doorlopen, want hij heeft al genoeg mensen altijd om zich heen en als het gewoon voor een meet&greet is ofzo, dan zou ik een handtekening vragen en maybe foto =D


    ~

    Uhmmzzz.. Ligt aan de situatie =D

    Als het op straat is laat ik hem denk ik doorlopen, want hij heeft al genoeg mensen altijd om zich heen en als het gewoon voor een meet&greet is ofzo, dan zou ik een handtekening vragen en maybe foto =D


    Ik denk dat ik ook zo zou reageren, maar ik zou NIET gaan gillen en freaken enz, anders knapt hij zo wie zo af

    ik zou een handtekening gaan vragen maar zeker niet flauwvallen


    One Day you'll remember me...

    Kweeni ^^
    Ik denk dat ik niets meer weet uit te brengen dan Ö
    Don't know ..
    Zal wel zien, als het ooit gebeurd dan ^^
    <3


    -

    vragen waar is tom(H)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Weetje, die antwoorden zoals; Vragen waar is Tom, Gustav of Georg, vind ik dus echt fake. =,='
    Want je word fan door de muziek. Want je ziet niet aan Bill hoe bijvoorbeeld Spring nicht gaat. En je ziet ook niet aan Georg wat voor liedjes ze maken, en wat voor genre, ofzo. Dus waarom moet je dan zo'n antwoord geven? Omdat Tom(of Georg/Gustav) je favoriet is? Ach, kom op zeg.
    Dan ben je geen echte fan.
    -,-'


    -

    handtekening vrage, foto vrage, en dan naar tom vrage omda die mij misschien de liedjes kan lere dak nog nie kan spele :P

    ik bedoel als die aleen is

    flippen
    normaal proberen te doen (wat hopeloos is)
    een hanttekening en een foto vragen ofzow
    als da lukt
    ma da is ook te zien waar da ge die tegenkomt é

    RUSTIG een handtekenening vragen.szeffes denkt die nog da ik een groupie ofz ben xD


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    Niets?
    Doorlopen. -.-'
    Tenzij ik backstage ga met een reden ofzo, anders laat ik hem gewoon.

    Idd, wss zou ik hem niet eens herkennen.


    Bored.

    Flauw vallen of stok stijf stil staan

    Hand tekening + foto NATUURLIJK!!

    'hey'zegge,n keer vriendelijk lachen
    en dan weer doorlopen

    Bespringeee.? 8D
    Nee serieus nu. Ik zou, njua, weetniet. Ik zou gewoon handtekening vragen + foto. En zeggen dat Tokio Hotel geweldig is.


    One man's fun is another's hell.