• wat ga jij dan doen ?

    ik van flauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Rustig blijven en op hem aflopen, het heeft toch geen zin om hysterisch te doen X'D.. Babbeltje maken en vragen voor een foto en een handtekening ^^


    I don't need words to feel those lips.

    En ik zou ook nog even vragen ;

    WATISJEMSN ?? 8D
    Ohgod ik ben echt niet serieus . xP


    One man's fun is another's hell.

    Ik zou hyper beginnen springen of anders héél spontaan worden.

    Bij bv's (bekende vlaming) gebeurt het allebei ik sring eerst hyper in het rond en dan word ik heel spontaan tegen hun x'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Gewooon zwaaien Hi zeggen,
    Zo hoe ist etc.
    Zo wa brol vragen en wss ook ne foto en handtekening.
    Meer ni this ne jonge zoals ik een meisje ben alleen ben k ni zo popu rijk of whatever

    euhm dat gebeurd toch niet bij mij dusja maar ALS het zou gebeuren ja dan weet ik het niet ik kan gewoon heel blij zijn of ik kan gaan schreeuwen of ik kan flauwvallen of ik ga wenen als een kind of gewoon heel vriendelijk zijn en om een handtekening vragen kweet het nietxD


    Come to the dark side...We have cookies..

    Rustig ademhalen, op hem aflopen en een handtekening + knuffel scoren (:


    Life is hard and then we die

    Even kijken en dan weer doorlopen x)

    Ehh... weet ik niet x'D Ik denk dat ik even in shock ben. x'D En anders ga ik denk ik gwn een gesprek ofzo beginnen. :Y) [/durfiktochniet]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    euhm *heb ik hier al op geregageerd* dunno :P

    Nou ik zou hem eerst vuil aankijken zodat hij zich niet zo op zijn gemak voelt, er voor gaan staan in mijn pyjama, een knuffel, een tandenbostel, een stijltang en mijn tutter((baby)) [/moet België verdedigen met dat spul] en heb dan omhelsen en doorlopen (A)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    En ik zou ook nog even vragen ;

    WATISJEMSN ?? 8D
    Ohgod ik ben echt niet serieus . xP


    nee joh je moet vragen; HEBJEMSNNEE?OWATISJEGSMNUMMER??


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik denk gewoon doorlopen x'D


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Bespringe ^^


    Your Butt is Mine!

    Ehm.. Gewoon zo normaal mogelijk doen ^^


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Woow wat vele overdruivers zitten hier. Nu zie je dat dat ook een vak is hé :Y) C'mon, Bill, Tom of de paus, dat zijn maar normale mensen hoor. Ikzelf zou zekér niet flauwvallen of hysterisch beginnen gillen. Lieve schatten, dan gaan ze jullie aankijken van: 'Yeah right... Weirdoo!' *Lopen snel door&& doen alsof ze je niet gezien hebben* Dán maa je je pas compleet belachelijk. Zelf zou'k gewoon njah misschien iets tegen hun zeggen ofsoo maar hun gewoon met rust laten.

    Hem meteen vragen, of hij voortaan zijn EendenJak kan thuislaten, e ik zal hem van zijn wolkje afsgopen, en zeggen, dat hij niet meer ego dan mij en Sidney kan hebben, dus daar kan hij ook mee stoppen :P

    Nee weet ik niet, zie ik dan wel :P


    Dunno ><