• Ik zoek een foto van Scotty om te zien dat die op mijn hond lijkt of niet. Die van mij is een kruising tussen een labrador retriever maar wat is Scotty?? En kijk naar de foto hier benenden van mijn hond en zeg dan is of Scotty er op lijkt. Want ik had is in een flits een foto gezien van Scotty en nu wil ik weten of die er op lijkt.
    En ik zou ook liefst zelf een paar foto's van Scotty kunnen zien, maar omdat ik er geen heb kan ik die niet bekijken he (wat een logica)

    En mijn hond:
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69928
    Dus je kan ook zelf zeggen of je vind dat die op scotty lijkt of niet


    Live life limitless.

    Weet ik veel hoe die hond eruit ziet xD


    I recycle my thoughts.

    Jah, die Kaulitz losers hebben dus hun hond z'n naam nagedaan van de naam van mijn eeuwen-oud konijn!!! Scotty Idd

    Diepe teleurstelling

    En sorry ik heb geen foto van Scotty de hond

    Hier is al een topic over. ;)
    Verder heeft een hond niets te maken met 'de band' tokio hotel.
    Dat andere topic staat in het offtopic. ;) Moet je daar even kijken.

    ik heb geen foto van scotty,,,maar volgens mij issie zwart :Y)

    Hier is al een topic over. ;)
    Verder heeft een hond niets te maken met 'de band' tokio hotel.
    Dat andere topic staat in het offtopic. ;) Moet je daar even kijken.


    Jah die is ook van mij, maar niemand antwoorde, jawel in het begin maar nu niet meer, dus daar mag een slotje op wil je dat doen?? Want die komt niet in de actieve topics en deze wel en ik zou het graag will weten
    Nee dat weet ik, maar ik wil gewoon weten of mijn hond er nu op trekt of niet


    Live life limitless.

    Nou, aangezien er al een topic van is lijkt het me hard onnutig er dan nog eentje te openen. Maargoed ik weet hoe scot eruitziet, ik zal even kijken, geen je antwoord en sluit deze, deal?

    Nou, aangezien er al een topic van is lijkt het me hard onnutig er dan nog eentje te openen. Maargoed ik weet hoe scot eruitziet, ik zal even kijken, geen je antwoord en sluit deze, deal?


    Jah thnx
    Want op die andere was er 1 foto maar die vond ik onduidelijk en voor de rest was het niet echt veel info vond ik


    Live life limitless.

    Ja, hij lijkt erop. Goed?
    Scotty is gewoon een zwarte labrador. Lijkt op zoveel honden. ;)

    Het is een zwarte labrador. Ik hád een plaatje. Maar die ben ik even kwijt. =.=
    Hij lijkt een beetje op jouwn hond. Beetje. xD

    Ja, hij lijkt erop. Goed?
    Scotty is gewoon een zwarte labrador. Lijkt op zoveel honden. ;)


    Jah thnx


    Live life limitless.

    Het koppie is wel ongeveer hetzelfde, al is die van scot iets smaller.