• Wat maakt jouw huisdier leuk/speciaal?
    Ik heb 4 huisdieren:
    Britta(hond): Ze danst en rent nog keihard ondanks dat ze al bijna 15 is.
    Levi(kater): Grote dikke kater, bang voor bijna alles, o.a aluminiumfolie,bespringt graag de andere katten, vriendjes met de hond (echt zo lief dan rennen ze samen naar huis en geeft ie kopjes.)
    soms net een stokstaartje, Verzameld buigrietjes, speelt veel. Doet schattig om een stukje vlees van je te krijgen (dan kijkt ie een beetje verlegen naar beneden, en knijpt zn oogjes een beetje dicht.)
    Of hij grijpt er meteen naar.


    It's heavy but you are not the only one

    Selma (poes): Ontzettend lief voor mensen, ze zou zo in een ander gezin kunnen (dat gaat niet gebeuren natuurlijk) klimt in je nek, geeft kusjes (zonder tongetje) loopt met je mee..met de andere huisdieren kan ze het minder goed vinden. praat
    Bibi (poes dochter van Selma): Ook heel lief, geen schootzitter kan je helemaal gek miauwen, speelt met je haren, ligt graag te kroelen met Levi, maar af en toe kunnen ze elkaar niet uitstaan. Lust graag Mars Delight, koekjes, eierkoek, meuslirepen en andere zoete dingen.


    It's heavy but you are not the only one

    Q doet raar -.-


    It's heavy but you are not the only one

    Ik heb 1 hond en die doet net of die kan praten wnat dan begint ze heel raar te balffen ofzo en dat lijkt net praten of mopperen xD

    Ik heb 1 hond: Bary. Hij is een echte mensenvriend, hij vindt iedereen lief =D
    En dan heb ik ook nog een kat die zelf deuren kan open maken. Heel grappig, behalve als het 3 uur 's nachts is en jij ligt te slapen (als ze de deur open maakt gaat dat met veel herrie xD)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oja zo >< nu je t zegt mijn kat (levi) kan dat ook, kon ie ze nu ook maar sluiten ><

    was ik ff vergeten, hij opent ook kastjes voor voer enzo


    It's heavy but you are not the only one

    Mijne is sinds gister dood -.-


    don't Worry...Be gay.

    Mijne is sinds gister dood -.-


    :( Altijd erg om je huisdier te verliezen.
    Sterkte<33


    It's heavy but you are not the only one

    (...)

    :( Altijd erg om je huisdier te verliezen.
    Sterkte<33


    Dankjewel (flower)


    don't Worry...Be gay.

    Ik heb er..7 =)

    Hondje (Sam): Sam is dus een chihuahua en veeleisend > < hij is dan ook rotverwend foor m'n moeder, wat er zo speciaal aan is?ik heb 'm leren zitten en liggen XD haha.
    Hondje (Tom): Tom is nog maar een pup en een kruising tussen een pincher en dobberman (:
    Hij is gewoon ontzettend lief en fuzzy <3
    Mira (kat): Geloof het of niet we kunnen communiceren me elkaar XD als ik iets zeg miauwt ze terug haha. En ze kan dan ook een paar kunsjes ;)
    Nala (kat): zij is dus een lapjeskat maar kan echt een bitch zijn XD zij heeft niet echt iets speciaals (:
    Konijn (Bill): De naam maakt dit zwarte konijn al speciaal XD
    Cavia (no-name): heb dat beestje al een jaar en heb nog steeds geen naam, misschien maakt dat 'm wel speciaal haha XD
    Hamster (Ginger): Tjah...ze is nu al bijna 2 jaar en hamsters worden al niet zo oud, overlaatst had ze dan ook een probleem met haar oog maar ik heb haar erdoor gekregen (: Een hamster met karakter ;)

    En dat waren al m'n huisdieren ...op een vijver vol vis na dan XD

    xXx

    Wij hebben thuis 2 honden, 2 katten, 2 vogels, m'n zus heeft 4 hamsters en op de manege hebben we nog ons paard.

    Bowie (hond): Bowie is een mopperdoos en die komt wel bij je als hij een aai wil. Bowie is al 8 maar is geestelijk al veel ouder, hij heeft artrose (slechte gewrichten) in z'n polsgewricht, en loopt ook al wat moelijker.
    Sheela (hond): Is nog maar 4 en een ontzettende mafkees, wij zijn pleeggezin voor het dierenasiel en ze wil altijd helpen met verzorgen van de kittens.
    Kitty (kat): Is begin dit jaar bijna dood gegaan, had toen last van ontstoken tandvlees, zo'n 4 maand, maar leeft gelukkig nog steeds.
    Saartje (kat): Saartje hebben we vorig jaar oktober uit een nestje kitten gehouden, en ze voelde zich al zo bij ons thuis dat we haar hebben gehouden. Ze is rood met wit en vind het niet leuk dat we kittens in huis hebben.
    Vogel en Twiet (vogels): Vogel en Twiet zijn dwergpapegaaien en die maken een bult herrie, maar het is heel gezellig want ze knabbelen altijd stukjes bast van de wilgentakken en die brengen ze dan naar hun nestje.
    Irma (paard): Irma is ontzettend lief en knuffelig, ze is al 18 en heeft voordat ze bij ons kwam al een paar veulens gehad (4), de eerste keer dat m'n zus op der reed kon je zo een zadel erop leggen en wegrijden, ze was wel gevoelig voor het been maar dat is nu al minder. En ze is gewoon ontzettend lief, en als je eierkoek hebt wil ze ook een stukje en dan gaat ze ontzettend lief lopen bedelen :)

    Al m'n beestjes zijn gewoon speciaal.

    Watje onze geweldige held op sokken is bang voor de stofzuiger en flesjes water n_n en hij houd er absoluut niet van om in de regen te wandelen dan gaat ie namelijk gwn met zn dikke kont op de grond zitten en weigert verder te lopen hoe hard je ook aan de riem trekt. en dat beest durft amper onder de douche of in bad xd en hij doet heel gek als hij nat is en er ligt een kleedje in de buurt dan gaat ie namelijk op zn kop staan xD en ik heb hem geleerd om de high5, high10 en The Box te geven(cool) moet je wel een snoepje in je klauwen hebben anders werkt eht niet xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb 2 katten ( toulouse en spooky ) en ze zijn niet echt speciaal ofzo >.< Spooky is wel redelijk 'onopgevoed XD ' en Toulouse is een braafje :') [interessant ><]


    Tanya is de beste.

    Watje onze geweldige held op sokken is bang voor de stofzuiger en flesjes water n_n en hij houd er absoluut niet van om in de regen te wandelen dan gaat ie namelijk gwn met zn dikke kont op de grond zitten en weigert verder te lopen hoe hard je ook aan de riem trekt. en dat beest durft amper onder de douche of in bad xd en hij doet heel gek als hij nat is en er ligt een kleedje in de buurt dan gaat ie namelijk op zn kop staan xD en ik heb hem geleerd om de high5, high10 en The Box te geven(cool) moet je wel een snoepje in je klauwen hebben anders werkt eht niet xD


    :D Zo stoer! een box >< mijn hond geeft pootjes maar dat is niet zo bijzonder


    It's heavy but you are not the only one

    Irma (paard): Irma is ontzettend lief en knuffelig, ze is al 18 en heeft voordat ze bij ons kwam al een paar veulens gehad (4), de eerste keer dat m'n zus op der reed kon je zo een zadel erop leggen en wegrijden, ze was wel gevoelig voor het been maar dat is nu al minder. En ze is gewoon ontzettend lief, en als je eierkoek hebt wil ze ook een stukje en dan gaat ze ontzettend lief lopen bedelen


    :) Leuke naam m'n moeder heet ook zo.



    It's heavy but you are not the only one

    ik heb een hond ^^
    en die is heel raar en heel lieff ^^
    het is een heel grote dikke rotweiler..
    maar ze denkt dat ze een tekkel ofzo is XD
    en ligt alleen maar te slapen en als je op de bank gaat zitte,, springt ze op je schoot XD en dat is heel maf aangezien ze veelste groot is voor op je schoot :P
    en ik heb een konijn, die is bij ons in het hok geboren ^^ =]

    x.