• Okay, ik benoem ons bij deze officieel tot 'dom'.
    Ik ging vandaag met 2 vriendinnen een groepsfoto maken voor een soort kamp van scouting, waarbij je tijdens een hike foto-opdrachten moet doen in het thema van 'Amerika'. Wij hebben voor de originaliteit gekozen om de groepsfoto te doen als Rosie the Riveter, als je niet weet wie dat is moet je het maar opzoeken als het je iets boeit ^^
    Anyway, we deden dat bij een vriendin thuis omdat ze daar een kamer hebben met een compleet witte muur waar ook niks aanhangt, ideaal voor photoshop. En wij stonden op het punt om de foto's te maken, en toen ging de deur dicht. En je raadt het al: De deur had geen klink meer, oftewel we zaten daar opgesloten :'D Ik heb denk ik nog nooit zo hard gelachen :') Stonden we daar, alle 3 aangekleed en opgemaakt als Rosie the Riveter (wat er overigens wel heel gaaf uit zag en de resultaten waren uiteindelijk ook vet). Uiteindelijk hebben we het slot open gekregen met een tentharing, hadden wij even geluk dat er allemaal tentspullen in die kamer lagen :'D

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 21:37 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    haha XD


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Als je nou echt een 'Riveter' was geweest, dan had je die klink zo gemaakt, ya know. (cat)


    Life is hard and then we die

    mhihih ^^ slim
    Nu wil ik die foto wel eens zien :P


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    PUKKELxDING schreef:
    Als je nou echt een 'Riveter' was geweest, dan had je die klink zo gemaakt, ya know. (cat)

    Met wat? :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Met wat? :'D

    sjpierballe! (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Concrete schreef:
    mhihih ^^ slim
    Nu wil ik die foto wel eens zien :P

    Ik zal hem op Q zetten zodra hij goed bewerkt is (:
    -We hadden geen foto waar we alle 3 goed op stonden, dus hebben we onze beste foto's bij elkaar gezet, en daar moet nog even een Amerikaanse vlag achter gefotoshopt worden ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Typisch hoor, jezelf opsluiten en dan met een tentharing vrij moeten komen :'D
    Wij zouden meteen uit het raam jumpen


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nosferatu schreef:
    (...)
    sjpierballe! (:

    Haha nou stiekem hadden we die niet? (A)
    Maar dat ging niet, we konden de deur alleen open krijgen door iets in het slot te steken waarmee we het konden omdraaien.. En daar was een haring perfect voor :'d


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Omg, wat een geweldige faal haha _O_ En die foto's wil ik zien ^^


    Olive

    hahahhaah geniaal!

    PUKKELxDING schreef:
    Als je nou echt een 'Riveter' was geweest, dan had je die klink zo gemaakt, ya know. (cat)


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha. Geweldig. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nosferatu schreef:
    haha XD

    Prachtige faal :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Haha best wel geniaal :X
    Nu ben ik ook wel benieuwt naar die foto (krul)