• Hoi hoi!

    Ik heb met mijn ouders afgesproken dat als ik goede punten haal en de helft betaal ik een iPhone krijg. Dus ik ben druk aan het sparen ;D Ik heb nu al 64 euro van de 150 euro en heb dus nog ongeveer 100 euro nodig! Kunnen jullie mij tips geven om geld te verdienen? Alvast bedankt! (btw, ik ben twaalf dus 'zoek een job' gaan niet werken)


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    cupcakes bakken en die verkopen op school?
    Gewoon sparen?



    Ik heb geen idee eigenlijk, sorry


    i wanna die with you once or twice.

    Klusjes doen bij familieleden in ruil voor geld? Zo deed ik het toen ik rond de 12 was. (:


    Take me to wonderland

    Ik denk dat het enige wat je kan doen is klusjes voor geld bij buren/familieleden. Voor oppassen ben je nog te jong, vrees ik.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Alle huizen in de buurt bij langs gaan en vragen of je hun lege flessen mag inleveren en het geld mag houden? Klusjes doen voor de mensen in je omgeving voor geld? Zo deed ik dat vroeger tenminste. Geen idee of dat nu nog steeds gewaardeerd wordt.

    oma's en opa's zijn je beste vrienden als het op geld aankomt. ga het gras maaien ofzo.


    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    oma's en opa's zijn je beste vrienden als het op geld aankomt. ga het gras maaien ofzo.


    Of hun kasten uitwassen (krul) dat doe ik elke zomer.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    aisthesis schreef:
    oma's en opa's zijn je beste vrienden als het op geld aankomt. ga het gras maaien ofzo.


    Wacht hier maar mee tot de grond en het gras ontdooid is, tho xd


    Mhm?

    Edit: Verkeerde topic, whoops. Sorry. (krul)

    Extra edit: Zoals iedereen al zegt zou klusjes doen waarschijnlijk het gemakkelijkst zijn! Je kunt ook kijken of je misschien iets hebt wat je kunt verkopen, ofwel aan mensen in je omgeving (iets wat je hebt gebakken, bijvoorbeeld) ofwel aan mensen op websites zoals Marktplaats, als je ouders dat goed vinden en je daar eventueel bij willen helpen. Nog een optie is een folderwijk lopen één keer per week. Dat mag officieel pas als je dertien bent, geloof ik, maar ik weet dat een vriendin van me op haar twaalfde al een folderwijk had onder de naam van haar moeder, dus ook dit is afhankelijk van of je ouders dat goed vinden, waarschijnlijk. ^^

    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 21:32 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    aisthesis schreef:
    oma's en opa's zijn je beste vrienden als het op geld aankomt. ga het gras maaien ofzo.


    Of hun boodschappen doen.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    doe gewoon alles bij je omas en opas serieus ik heb zoveel geld bijeen gesprokkeld gewoon door eens te koken of op te ruimen als ze eens een weekendje weg zijn


    Heaven is a place that we all have

    Als het bij jullie sneeuwt, kan je sneeuwscheppen bij de buren en een euro vragen.

    Op mijn twaalfde heb ik mijn geld vooral verdiend door koffie te zetten als mijn moeder geen zin had om op te staan. (krul) Ik geloof dat zij uiteindelijk driekwart van mijn Nintendo DS heeft betaald.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Op mijn twaalfde heb ik mijn geld vooral verdiend door koffie te zetten als mijn moeder geen zin had om op te staan. (krul) Ik geloof dat zij uiteindelijk driekwart van mijn Nintendo DS heeft betaald.


    Hahaha ja +1
    Ik moest een vakantie lang een keer elke avond afwassen omdat ik 40 euro ofzo nodig had.
    Zou je zo'n deal misschien met je ouders kunnen sluiten? Elke avond afwassen, 1x per week stofzuigen, je broertje/zusje naar bed brengen, zoiets?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Elke week bij opa en oma op bezoek gaan (A)

    Krijg je ook zak of kleedgeld? Want dan zou ik dat er ook gewoon bijleggen.


    The world is a book and I will read it

    Je kunt inderdaad klusjes doen voor mensen in de buurt. (:

    Ik had destijds volgens mij ook al een krantenwijk waar ik één keer in de week de lokale krant moest bezorgen.


    Every villain is a hero in his own mind.