• Ik van - raar maar waar - van groen fruit. Groene appels, kiwi, druiven.


    Olive

    Door te fietsen & half in slaap zijn met muziek op.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Het dagelijks leven, klinkt heel raar:S


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    oja, en dromen/nachtmerries (krul)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Nosferatu schreef:
    (...)
    een pak kiwi's? (krul) XD


    Van 12 stuks :'D


    Olive

    Ehm nouja.. Ik schrijf een bepaald soort genre waardoor je, als je daar al mee bezig bent, op bepaalde momenten inspiratie krijgt. (A)


    Life is hard and then we die

    Van in het bad te liggen denken. Echt, daar krijg ik de beste ideeën van. (krul)

    En soms durf ik ook wel eens dingen dromen die dan toepasselijk zijn in een verhaal en dan schrijf ik dat natuurlijk ook op.

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 22:00 ]


    Let the Night embrace you

    Het weer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Films, musicals, boeken... heel veel. Mensen waar ik op dat moment fan van ben. Heel veel. Ben te lui om alles op te noemen xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik krijg inspiratie van het leven. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Ik krijg inspiratie van het leven. (krul)


    Life 's goooooooooooood ;D


    Olive

    Muziek luisteren, films kijken, in bad gaan met lavendelolie -strange laugh- (krul)


    Behind the laughter it actually means something.

    Authors schreef:
    (...)

    Life 's goooooooooooood ;D


    Life is everything. Ik krijg soms van de kleinste dingen of juist de meest grote inspiratie en soms vormt dat dan weer iets totaaaal anders dan ik heb gezien/gehoord/gevoeld/geproefd, whatever. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    slapen, muziek, films/series of de geur van de lucht op het moment. zoals nu! :D


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.