• Het klinkt best raar...

    Maar er zijn meisjes en Jongens die zich laten verbouwen naar het andere geslacht.
    Wat vinden jullie daarvan?
    Wil je het later ook doen?

    Ik heb ook iets gehoord dat ze pilletjes moeten slikken om hun borsten of hun 'geval'te houden. Is dat waar? (zip)


    Firm believer of all that is magic

    Als zij zich daar beter bij voelen, waarom niet..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Omg hahah wat een vraag. Ik vind het dom dat sommige dat doen. En ik zou dat later nooit willen doen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nou, ik vind het stoer van ze maar ik wil het later zelf niet laten doen omdat ik me prima voel in een meisjeslichaam. En als een meisje bijvoorbeeld een jongen wilt worden moet ze inderdaad oestrogeenremmende pillen slikken. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Er bestaan echt mensen die zich heel ongelukkig voelen omdat ze 'in het verkeerde lichaam' zijn geboren en die dan een operatie ondergaan en hormonen slikken enzo. Ik heb daar eigelijk niets op tegen, want dat ze zelf gelukkig zijn is het belangrijkst van al.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Exorcist schreef:
    Als zij zich daar beter bij voelen, waarom niet..

    Exorcist schreef:
    Als zij zich daar beter bij voelen, waarom niet..


    I love you Irem

    Ik zou het zelf nooit doen, want ik ben best gelukkig als meisje. Maar ik snap wel waarom ze het doen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ben ook gelukkig als meisje hoor. Ik zou me nooit laten ombouwen :o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Monkeyslut schreef:
    Er bestaan echt mensen die zich heel ongelukkig voelen omdat ze 'in het verkeerde lichaam' zijn geboren en die dan een operatie ondergaan en hormonen slikken enzo. Ik heb daar eigelijk niets op tegen, want dat ze zelf gelukkig zijn is het belangrijkst van al.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ty


    Firm believer of all that is magic

    Exorcist schreef:
    Als zij zich daar beter bij voelen, waarom niet..


    We accept the love we think we deserve.

    Poseidon schreef:
    Nou, ik vind het stoer van ze maar ik wil het later zelf niet laten doen omdat ik me prima voel in een meisjeslichaam. En als een meisje bijvoorbeeld een jongen wilt worden moet ze inderdaad oestrogeenremmende pillen slikken. (:

    Ik vind dat raar :S Je moet blij zijn met wie je bent. Maar opzich niks tegen die mensen, het leven is helemaal van hen, ze mogen zelf weten wat ze willen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Poseidon schreef:
    Nou, ik vind het stoer van ze maar ik wil het later zelf niet laten doen omdat ik me prima voel in een meisjeslichaam. En als een meisje bijvoorbeeld een jongen wilt worden moet ze inderdaad oestrogeenremmende pillen slikken. (:

    Meisjes die jongens willen worden slikken testrogen ofst, 'T'. Mannelijke hormonen die remmen automatisch het oestrogeen (:


    We're all mad here.

    Als je echt niet blij bent met je geslacht, begrijp ik het wel, het is dan mooi dat je je kan laten ombouwen i.p.v. de rest van je leven rond te lopen in een lichaam dat niet bij je past.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca