• Door een zanger.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 22:28 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    DragonSpirit, heeft te maken met hoe ik ben. De Draak als een symbool van sterkte en kracht. De Spirit voor dat wat ik van binnen ben, nadenkend, onzeker, onwetend en filosofisch.

    Mijn username heeft ook weer verbinding met het tattoo dat ik later wil:



    De Draak als symbool van mijn buitenlaag, de laag die mensen zien. En de engel symboliseert het zwakkere in mij.

    Jaja best filosofisch allemaal :P

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 7:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Big Time Rush:)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Door de song van Glee *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    combi van leuke dingen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    een datumm.


    I´m nothing special.

    harry potter _O_


    Shoganai i ne~

    Door koffie (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Geen idee.
    Ik dacht misschien is een username in het Spaans wel leuk :'3

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 17:36 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik zag hem in een engelse tekst en hij bleef op één of andere manier in mijn hoofd zitten (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Een liedje van Selena gomez in het Spaans.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    C18 aka Android 18, personage van DBZ :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Harry Potter en wikipedia:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Spreuk van HP.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    DarkSavior = Dark Savior = Donkere verlosser.
    Waarom heb ik deze naam gekozen? Dark, nam ik omdat ik hou van het donker, de kleur zwart, gewoon alles wat anders is. Savior, omdat ik veel dingen doe voor mensen zonder dat ik het door heb. Ik zie het dus niet -> ik ben blind en wanneer ben je blind? Als je niks meer ziet, oftewel je ziet zwart voor je ogen.
    Tada, daar heb je de naam DarkSavior


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pemberley
    het landgoed van Mr Darcy uit Pride and Prejudice

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 18:45 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.