• Door een zanger.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 22:28 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ecanus
    Ecanus is de engel van de schrijvers.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mijn verslaving aan chocolade, duh. xD


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Freddie Mercury en het fantastische Queen =)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    door dingen te mixxen waar ik van hou


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Uit het exam idioms boekje voor Engels. (':


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Van the Hungergames


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liedje van Arctic Monkeys. (cat)

    Leeds vind ik een leuke stadnaam, en ik wil wel eens naar dat festival :Y)


    As travars

    Rupert Grint, acteur.


    Hope goes lost but never dies.

    Rolling in the Deep.

    Apophis of Apepi is in de Egyptische mythologie een reusachtige slangendemon. Hij is het meest algemeen bekend onder de Griekse naam Apophis. Apophis gold als tegenspeler van de zonnegoden Aton en Ra, en was als zodanig symbool van de donkere machten. Apophis probeerde bij zonsopkomst en zonsondergang de zonnegod op te slokken als die 's nachts door de onderwereld reisde. Als Apophis daar in zou slagen kwam de zon niet meer op en dan zou de wereld levenloos worden. Gelukkig beschermde Seth de zonnegod en verjoeg het monster. Het bloed van de gewonde demon kleurde de hemel rood als bewijs van de overwinning van Aton.

    Ik heb Egypte en alles wat daarbij hoort altijd al fascinerend gevonden en toen ik een keer aan het rondkijken was of ik dingen kon vinden die ik nog niet wist, kwam ik dit tegen. En ik vond het wel leuk klinken xD

    em, door een snor (:


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik heb het van een album van Black Veil Brides. Iets daarvan heet The outcasts call to arms. En aangezien ik zelf altijd een outcast ben geweest (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Zemo is mijn nicknaam, Kiolo die van mijn vriendin.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    1. omdat er mijn naam in voorkomt
    2. ik vind het een geweldige 'stad' !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.