• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    oh, ik snap hoe je je voelt.
    ik ben ook in de 1e altijd overgebleven en dit jaar heb ik een goede vriendin. maar omdat ze haar 'oude' vriendinnen die ook in mijn klas zitten haat gaat ze met een meisje om -dat nogal gepest word- er zijn nooit meer mensen over, dus dan moeten wij 3en een groepje vormen.


    <3

    xlynnx schreef:
    ik heb het altijd al meegemaakt.
    het doet me veel verdriet,, maar bij mij in de klas is het zo dat ik de ENIGE ben die eruit valt.. da's nogal moeilijker!
    Vertel anders aan dat meisje van je andere school hoe jij je voelt, en misschien kun je er met je mentor over praten?
    dat jouw mentor wel wat aardiger is dan die van mij, hoop ik!

    Bij mij is het zo dat de meesten echt wel leuk zijn hoor, als we in groepjes gezet worden lachen we ons vaak ziek, maar mij er zelf bij kiezen, ho maar, en dan is er zo één gastje bij dat het telkens weer nodig vindt om een pijnlijke opmerking te maken als:'Haha, en kijk eens wie er weer alleen staat.' luid genoeg zodat iedereen het kan horen. En dan is er ook nog het probleem dat ik helemaal niet kan opschieten met de andere twee die nooit gekozen worden, ookal zijn ze zelf ook tijdens de pauze altijd bij de anderen uit mijn klas, zij mogen mij ook niet en laten dat wel heel duidelijk merken. Op zo'n momenten steekt dat echt maar als ik er erna aan terugdenk, zeg ik telkens maar tegen mezelf : Nog maar drie jaar op die rotschool en je bent ervan af.

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 8:41 ]


    Love? No. I prefer cats.

    Die mensen zijn echt kinderachtig! Weetje, je zou ze ooit eens moeten terugpakken als een van hun ziek is of ze willen eens niet bij elkaar of een van hen wordt uit de 'groep' gezet, en ze komt bij jullie bedelen, gewoon negeren. Jou reactie op hen is heel normaal, en als ik die reacties boven me even lees wil ik even melden dat je het echt wel waard bent! Zij zijn jou niet waard. Als je omgekeerd denkt, dan moet je jezelf snel even een boost beven en jezelf proberen overtuigen. Dat is moeilijk, ik heb ongeveer 3 jaar elke keer hetzelfde meegemaakt als jij, en geloof me dat is geen pretje. Maar goed, ik ben zeker dat jij in je hoofd die klik zal kunnen maken.
    Ik hoop dat je niet lang bij die klas moet blijven. Als zij niet kiezen, laat je de leerkracht kiezen en dan moeten ze maar akkoord zijn. Als dit zelfde nog eens voorvalt moet je er gewoon eventjes met iemand over praten en als je klas zo doet denk ik gewoon dat de meeste (buiten jij natuurlijk :Y)) niet volwassen genoeg is om groepjes te maken. Dan moet de leerkracht voortaan maar groepjes maken. Laat je niet kisten door de rot kinderen! Zorg dat je erg je best doet voor de opdracht en dan haal je hoge punten. Als het voorvalt dat zij je al het werk laten doen, dan moet je gewoon jou deel doen dat afgesproken is en inleveren, zorg dat zij lage punten hebben :D Als zij dan brutaal doen, kan jij lekker brutaal terug doen! Ze moeten maar eens inzien hoe een (denk ik toch) lief en vriendelijk meisje je bent!
    Dit alles is vast de slechtste raad die je ooit gekregen hebt, maar ik hoop dat je er iets mee bent
    xoxo Jana


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    ik vind het echt goed dat je het gezegd hebt!
    maar wel echt heel lullig voorje! ik heb het zelf gehad op de basisschool maar gelukkig nu ik in de vierde zit heb ik er geen last meer van!
    veel sterkte en succes iig (:

    Dit herken ik zo erg.
    Bij mij bij Engels ook laatst, ik vroeg aan een vriendin of ze naast me kwam zitten. Gaat ze ergens anders zitten, met z'n vieren op een rij. En ik alleen. Niemand denkt laat ik eens sociaal zijn en naast haar gaan zitten..? ;s


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.