• Ja ik weet dat er al een hoop gezeik over jullie is geweest. Dus ik probeer het ook netjes te houden, maar ik irriteer me lichtelijk aan sommige mods.
    Jullie hebben ons El Clásico topic al eens eerder naar offtopic geplaatst, maar toen het voetbalforum kwam dachten wij dat we hem daar mochten plaatsen. Daar is niks over gezegd, dus wij gingen er van uit dat het goed was. Vandaag is er gezegd dat hij weer naar offtopic ging omdat we offtopic gingen. Nou goed, deze mod bracht het netjes dus ik kon het accepteren. MAAR. Het bericht is daarna aangepast, en het was niet eens de waarheid. Het is ook al eerder verplaatst, en toch is het terug gekomen naar het stamcafe... Laat het niet nog een keer gebeuren... A. Hij was niet naar stamcafe geplaatst maar naar het voetbalforum. en B. er had al eerder gezegd kunnen worden dat hij daar niet heen mocht..

    En dan komt er een paar minuten geleden een mod vragen of we on-topic willen blijven. EN DAT TERWIJL HIJ NAAR OFFTOPIC VERPLAATST IS..
    Sorry dat ik het zeg, maar kunnen jullie ook niet een keer opletten. Ik snap dat jullie een hoop moeten regelen, maar ik irriteer me er aan. Waarom moeten we ontopic in het offtopic forum?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ach, sommige mensen zijn bijdehand.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jeez, chillax dude.

    bluelist schreef:
    Jeez, chillax dude.


    Nee ik chill niet. Ik heb het recht om te klagen dus dat doe ik.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ... het is maar een Topic, waarom zou die persé op een speciaal forum moeten staan.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Oké, ik denk dat ik er niks van begrijp? Maar is dat zo'n drama?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    2D schreef:
    ... het is maar een Topic, waarom zou die persé op een speciaal forum moeten staan.


    Het gaat mij niet op het forum
    Het gaat mij erom dat ze eens een keer op moeten letten.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    De mods doen hun best. Zo'n kleine misverstanden kunnen gebeuren. Stuur dan gewoon een vriendelijke pb naar één van de mods waarin je zegt waar ze fout zijn gegaan, in plaats van ze op het forum te bekritiseren.


    If we had not a soul, music would have created it.

    zeg dat gewoon tegen de mod zelf, in plaats van hier een drama te maken..


    The soul needs autumn.

    ReinaxLynn schreef:
    (...)

    Nee ik chill niet. Ik heb het recht om te klagen dus dat doe ik.

    Boohoo.

    bericht aangepast i.v.m. ongepast taalgebruik

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 april 2011 - 20:42 ]

    Iedereen zeikt wel weer meteen hè :') Zulke vriendelijke mensen hier, serieus. Maar ik snap dat dat vervelend is, irriteer ik me ook vaak aan!

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 20:41 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Daarom zag ik hem dus niet bij actieve topics staan toen net, ik snap wel waarom je dan zo reageert.


    (Be)lieve in (you)rself

    bluelist schreef:
    (...)
    Boohoo you whore.


    Waar slaat dat nou weer op?
    Laat mij gewoon een klacht plaatsen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Tsja, je zegt het zelf al, ze hebben een hoop om op te letten, dan worden er weleens foutjes gemaakt. Menselijk toch?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Stuur dit in een pb en niet zo in een topic. Als je problemen met ze hebt ga dan naar een bemiddelaar!

    bluelist schreef:
    (...)
    Boohoo.

    bericht aangepast i.v.m. ongepast taalgebruik

    Oke toen lag ik helemaal plat.-


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333