• Wat is een van u domme opmerkinge op school ? XD Mijn leerkracht frans zei vandaag tege mij dat ik op het verkeerde spoor zat [als teken dat ik niet goed bezig ben]!Zeg ik; Jha,ik zal wel de trein terug pakke,Lich heel die klas kapot van het lache XD

    You are funny x]


    Winter is coming.

    Maarten, een klasgenoot, was vandaag slim bezig: Kleine ijsbeertje *stilte* die leven *Maarten denkt lang en diep na* OP HET IJS (lol)

    Wahaaa :'D
    Bij mij is er eigenlijk nooit zoiets x'D Meestal zijn het de andere en lach ik ermee ^^

    x


    Tanya is de beste.

    Ik schold een keer iemand uit voor verneukt Kiviet-ei en toen moest iedereen lachen aleen ik niet want ik vind dat gewoon normaal >.<

    Ik schold een keer iemand uit voor verneukt Kiviet-ei en toen moest iedereen lachen aleen ik niet wnat ik vind dat gewoon normaal >.<

    ik had da bij pav,zei er iemand tege mij; Wa snapte gij wel loempe emo.Ik voelde mij beledigd roep ik terug; houw u bakkes brulaap.Begint heel die klas daar te lache.En vanaf nu zegge ze allemaal brulaap tege die jonge oo

    Omg, verneukt Kiviet-ei is geniaal =D

    oe ik heb ook zo men acties xD
    ik heb een keer tegen een jongen gezegt dat ie stonk en toen ging me leraar ruiken x]

    en me lerares NL was zoow aant uitlegge hoe je ene boekverslag maakt enzoow zei ze; en niet nijntje aan zee ofzoo zei ik; maar wij hebben nijntje aan zee.. hele klas dubbel xD


    when words fail, music speaks.

    Nu, ik heb zo hard een keer een leraar zitten pesten dat die de volgende dag met haar papa naar school kwam al huilend weetje >,<.
    En ook een keer een leerkracht zei tegen mij omdat ik zatte praten; Annelies! Nog 1 woorde en....
    Ik zo van; Jah *Loopt naar de deur* ik ziet al in de gang hoor >,<.
    Ook zei er zo een keer een wyf in de klas tegene mij; Wahaha die voor mij is EMO en kei depri.
    Ik zo iets van; Njah what ever, liever EMO en depri dan jouw apenkop te hebben weetje >,<

    `Geschiedenis leraar: Nu pakken we ff een jongen... Ehm.. Sem. (Dat ben ik) En ik ben geneens een jongen xD Klas lag dubbel. Moest zelf ook lachen, kan der wel tegen xD


    I live for the applause, you will die for it.

    oohjah wij hebben ook een keer met de hele klas een leraar weg-gepest :)
    en er ging een kokertje rond met geld en dat was voor de gene die er als eerste uitgestuurt werd ='] alleen die weddenschap ging niet door van onze mentor :( anders had emiel 10 euro verdient =D en ohjah we gingen toen bijna allemaal eten bij die vent in de klas
    en vamiddag gingen we een leraar die we haten irriteren met allemaal onze pennen te klikken (A) muhaha hij zei de hele tijd van; jah willen jullie ff ophouden met die pennen. en even later; ja jongens leg die pennen ff neer


    when words fail, music speaks.

    Gisteren, allereerste les Wiskunde ^^
    Er staat een jongen achter die deur, Komt de WI juf binnen, terwijl ze de deur echt openslaat *BAF* recht tegen die jongen.. En dan zei ze nog niet eens sorry o;O

    Ook gisteren, we moesten iets afgeven vooraan aan onze juf xD

    Juf: Frederique
    *Frederique loopt naar voren*
    Juf: Oh jij bent een meisje

    Omg ik lag plat xD


    Let the Night embrace you

    ik heb altijd domme opmerkingen XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    gisteren saten ik en een vriendin in de bus omdat we terug kwamen van een excursie en we hebben de oren van onze gs leraar er af lopen kletsen we saten de heletijd so van: waarom dit,,hij uitleggen ik in een duuk omdat hij weer een gekke gesicht trekt en ik kwam niej meer bij en sei ook niej en toen deed hij het nog een keer egt niej nogmaalxD