• Goldenwings en Freebird gaan samen een story schrijven en jullie mogen kiezen. Ik(Freebird) heb een aantal ideen bedacht en daar hebben we samen de drie leukste uitgehaald en jullie mogen kiezen welke het wordt

    IDEE 1
    Als de bliksem inslaat in het huis van... gebeurt er iets magisch. Er komt een soort poort tevoorschijn. ... Gaat erdoor en komt terecht in de wereld van de griekse goden..... is een jonge griekse godin en besluit ... te helpen te ontdekken waarom ze hier is en heo ze terugkomt

    IDEE 2
    Wat als de zwartkijkers gelijk hebben. Wat als de wereld in 2012 echt vergaat? Als het gebeurt worden 1 jongen en 1 meisje gespaard. Samen moeten ze een hele nieuwe samenleving opbouwen

    IDEE 3
    .... gaat op zomerkamp. GezellIG 2 maanden in het buitenland denkt ze. Maar het pakt heel anders uit. Ze komT terecht in een verschrikkelijke wereld. Ze komt terecht in de wereld van... Oftewel in de wereld van de mensensmokkel. Samen met.... probeert ze te overleven en te ontsnappen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Idee 2 denk ik.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou idee 2 doen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Idee 1 spreekt mij het meeste aan ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil het verhaal van één wel lezen :3


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Idee 3 en 2 spreken mij aan


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    2


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Idee 1 lijkt mij het leukst.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    LMessi schreef:
    2


    It's going to be difficult, but not impossible.

    idee twee <3

    2


    Frankly my dear, I don't give a damn.