• We moesten een soort toets maken voor je buurman of buurvrouw en ik zat precies tegen over mijn Docent Engels. Begon ze ineens baby te zingen van Justin Bieber. Dus ik ging lachen. Zegt ze zo ,, Do you know who Justin Bieber is?'' Dus me vriendin zegt zo mevrouw dat is een domme vraag aangezien ze fan is. Zegt me docent zo ja er waren net meisjes Baby aan het zingen en nu heb ik het in me hoofd. Was ze de hele les dat liedje aan het zingen. En ik had hem daarna weer in me hoofd dus ik zo tegen me vriendin ,,Ik heb door mevrouw Leinarts Baby in me hoofd.' Ging me docent het expres nog een keer zingen. En als ik wat vroeg ging ze baby zingen. Het was echt irritant mdat ik baby gewoon niet meer leuk vind lol. Hebben jullie ook rare leraren?

    Als mijn Engels lerares niest... Dat is zó meisjesachtig. En ze gaat altijd bekakt Engels praten en overdreven meisjesachtig giechelen en zo -_-


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nee.. gelukkig niet. haha.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    mijn duits leraar 0o te veel om op te noemen x]


    Shoganai i ne~

    Bij onze leerkracht Engels praten we over dingen die we gisteren deden (int Nederlands) En bij onze leerkracht godsdienst over tienerzwangerschappen. =S


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Echt wel!! Haha wij hebben een mevrouw die vertel alles over haar eigen leven. En de mentor van mijn vriend je wil altijd alles van mij en hem weten xd omdat hij niets verteld (wat ik wel begrijp xd)
    haha verder heb ik ook nog een lerares die ook altijd Bieber zingt waar dan de hele klas bij mee doet haha genius xd

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 18:32 ]


    Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .

    Dan zou ik linea recta de klas uitlopen. I mean, dat nummer is verkrachting van mijn oren :/


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn hele school zit vol met rare leraren. Maar dat krijg je met een AV-school.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Lol, mijn Engelse lerares heet ook Leinarts, misschien hebben we dezelfde? :')


    wth.

    Quixotic schreef:
    Lol, mijn Engelse lerares heet ook Leinarts, misschien hebben we dezelfde? :')

    Kan maarik denk niet dat jij in DenHaag woont?

    Dreft schreef:
    (...)
    Kan maarik denk niet dat jij in DenHaag woont?


    Wij gaan naar dezelfde school, omg! Ik woon ook in Den Haag, haha :') Hofstad Lyceum, right?

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 18:41 ]


    wth.

    oh god ik heb wel zo'n erge rare/domme/achterlijke/alles wat negatief is leraar, ik kan hem zo erg niet uitstaan, ik ben zo blij als ik volgend jaar van school ben.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Quixotic schreef:
    (...)

    Wij gaan naar dezelfde school, omg! Ik woon ook in Den Haag, haha :') Hofstad Lyceum, right?

    JAAAAAA omg ik hoorde iemand op school praten over Quizlet en Ik werd helemaal hyper maar ik wist niet wie het was en nu weet ik dat jij het bent aawh welke groep zit jij?

    Nee, mijn engelse leraar is alleen maar pedofiel, meer niet x']


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dreft schreef:
    (...)
    JAAAAAA omg ik hoorde iemand op school praten over Quizlet en Ik werd helemaal hyper maar ik wist niet wie het was en nu weet ik dat jij het bent aawh welke groep zit jij?


    Haha, omg, dit is weird, ik zit in V3B, jij?


    wth.

    Quixotic schreef:
    (...)

    Haha, omg, dit is weird, ik zit in V3B, jij?


    Nu voel ik me klein. Ik zit in B1D lol omg dit is best heel freaky lol