• We moesten een soort toets maken voor je buurman of buurvrouw en ik zat precies tegen over mijn Docent Engels. Begon ze ineens baby te zingen van Justin Bieber. Dus ik ging lachen. Zegt ze zo ,, Do you know who Justin Bieber is?'' Dus me vriendin zegt zo mevrouw dat is een domme vraag aangezien ze fan is. Zegt me docent zo ja er waren net meisjes Baby aan het zingen en nu heb ik het in me hoofd. Was ze de hele les dat liedje aan het zingen. En ik had hem daarna weer in me hoofd dus ik zo tegen me vriendin ,,Ik heb door mevrouw Leinarts Baby in me hoofd.' Ging me docent het expres nog een keer zingen. En als ik wat vroeg ging ze baby zingen. Het was echt irritant mdat ik baby gewoon niet meer leuk vind lol. Hebben jullie ook rare leraren?

    Mijn geschiedenisleraar zat te vertellen hoe hij en zijn vrouw iets kregen toen hij 30 was en zij 16.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Allemaal.


    Food.

    Mijn Latijn leraar die ik vorig jaar had liet ons Engelse liedjes (hij komt uit Engeland) die vertaald waren naar het Latijn zingen... -.-'
    En een oudere klas moesten als kikkers rondspringen tijdens de les, als je niet mee deed werd je eruit gestuurd... -.-'
    En hij heeft iemand ooit een keer eruit gestuurd omdat die jongen zijn shirt niet in zijn broek had, en die leraar vond het onhygiënisch dat hij zijn buik kon zien...

    Hoezo raar? (gelukkig is die gast nu naar een andere school toe)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Haha. x'D
    Ik heb wel een heleboel rare leraren, maar gelukkig nog geen die Justin Bieber proberen na te zingen. Dat zou pas eng zijn. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    JFA
    JFA 1

    Aankomend jaar, zit ik in V3A en wie heb ik als mentor... Mevrouw Leinarts! :')

    Meneer de Vreede is wel coole docent, alleen ik haalde nooit zulke hoge cijfers bij hem! :P

    Ik heb een leerkracht gehad die in zijn lessen constant zat te zingen terwijl wij moesten invullen.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 20:20 ]


    Life is all about having a good time.

    C18 schreef:
    Dan zou ik linea recta de klas uitlopen. I mean, dat nummer is verkrachting van mijn oren :/


    Let it come and let it be

    Ik heb alleen maar serieuze en strenge leraren, sucks


    All I have in life, is my imagniation.

    Ja, onze wiskunde leraar, gaf bij ons proefwerk in de proefwerkweek antwoorden, omdat we de hele toets niet snapte, en ik had geen rekenmachine bij, dus ik mocht men telefoon gebruiken, hoe chill. Haha


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Een docent AK op mijn vorige school was echt zo vaag. Met het WK liep hij met die Beesie dingen van de AH rond, en hij had al die dingen een naam gegeven... Die grote die je kon kopen had hij " Plees" genoemt en daar kregen we les van :'D


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik heb bijna alleen leuke leraren, al zit er eentje tussen die mij ABSOLUUT niet mag.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn Engels lerares houdt van winkelen :'D

    Mijn leerkracht scheld iedereen elke les uit, hij wordt gezien als de tofste leerkracht ever.

    En ik ken een leerkracht die het deuntje van Star Wars afspeelt als je gezakt bent, dat is pas dramatisch.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Waarom word hier een topic omhoog geschopt van iemand die niet eens meer actief is op quizlet? :')


    All was well.

    Gringotts schreef:
    Waarom word hier een topic omhoog geschopt van iemand die niet eens meer actief is op quizlet? :')
    Lol dat was mijn oude account.


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber