• -

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 16:57 ]


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik weet iet zo goed, hoe kunnen we je helpen?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    misschien heeft iemand tips ofzo?


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Concrete schreef:
    Ik weet niet zo goed, hoe kunnen we je helpen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Concrete schreef:
    Ik weet iet zo goed, hoe kunnen we je helpen?


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    mensen ik heb er niet zoveel aan als iedereen dat bericht gaat quoten :$


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Spreek wat vaker met ze af! (: Ik ben ook nog steeds bevriend met mijn vriendin die inmiddels op een andere school zit.
    Het lijkt misschien alsof ze je vergeten zijn omdat je ze nu weinig ziet, maar ze denken heus nog wel aan je hoor!


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    net zoals 2d zei probeer contact te houden
    gewoon afspreken met ze
    gezellig terrasje pakken of gewoon ergens anders gaan zitten
    met zo'n 4e uit gaan gewoon proberen het wat meer bij elkaar te trekken

    misschien hebben ze het zelf niet eens door dat ze jou een beetje vergeten maar probeer
    aan de bel te trekken bij ze voor het te laat is

    Uh, nouja, kijk, basisschoolvriendschappen zijn niet voor altijd, moge dat duidelijk zijn. Je bent dan wel opgegroeid met elkaar, maar als jullie allemaal naar de middelbare school gaan, gaan jullie veranderen. Soms positief, soms negatief. Jullie zijn die kinderen van vroeger niet meer, zolang je daar maar over nadenkt.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Probeer om zo veel mogelijk af te spreken, zend af en toe eens een sms, zorg ervoor dat het contact niet verwaterd. Zo doe ik het ook met mijn vriendinnen die in een andere school zitten.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    spreek weer een keertje met ze af (;
    misschien dat jullie met zijn 4 kunnen gaan logeren (:
    doe ik ook met mijn vriendinnen die nu een klas hoger zitten omdat ik ben blijven zitten (:


    My biggest fear is oblivion.

    Concrete schreef:
    Ik weet iet zo goed, hoe kunnen we je helpen?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mijn vriendinnen en ik zitten wel op dezelfde school, maar we zitten allemaal in een andere klas. We zien elkaar heel vaak in de pauzes en we gaan ook heel vaak afspreken.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ga met ze praten?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ik had dat ook. toen ik in de 1ste liet mn hartsvrienin van bassisschool me ook vallen. Ik kwam een ander meisje die ook gepest werd en we zijn dikke vreindinen. eind dat jaar ging de kalas uitelkaar. je mog zeggen bij wie je het leifst wou en we zaten bij niemand van vorig jaar. nu hebben we er nog 2 meiden erbij waarvan er eentje naar londen is verhuist. tip stap op die andere meiden af misschien lijken ze raar maar meestal zijn ze wel aardig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan