• Ik heb dus een (Engelstalig) verhaal met Avenged Sevenfold: Victim Of Your Own Creation. Ook best leuk als je geen fan bent van Avenged Sevenfold, dan zie je het maar gewoon als een stel namen, en je kan je eigen invulling geven aan de characters (qua uiterlijk). Nouja, ik hoop dat sommigen van jullie het zullen gaan lezen. De reden waarom er niet iets van een proloog bij staat is omdat ik geen proloog gemaakt heb, maar het eerste deel legt al genoeg uit.

    Thanks~


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ahh, no one's interested? ):
    But I just put the third chapter online, lads.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Interessant. Zeker door mijn a7x zwak en the harlot. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    Interessant. Zeker door mijn a7x zwak en the harlot. ;D


    Mwuahah, nou, ik ben geinteresseerd in jouw fetish-verhalen, gewoon omdat er storyline in zit. Mhyeah, en Blinded In Chains is ook awesome. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Mwuahah, nou, ik ben geinteresseerd in jouw fetish-verhalen, gewoon omdat er storyline in zit. Mhyeah, en Blinded In Chains is ook awesome. *O*


    Dankjewel. ;D En je eerste drie hoofdstukjes zijn awesome. _O_


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Dankjewel. ;D En je eerste drie hoofdstukjes zijn awesome. _O_


    Ja, vind je? c: Nou, dan zal ik eens door gaan schrijven. >;O


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Ja, vind je? c: Nou, dan zal ik eens door gaan schrijven. >;O


    Doe dat! _O_
    Ik dacht eerst heel even dat het zwaar fanfic zou worden omdat je die harlot erin had gegooid, maar dat viel al weer snel weg dus. Het maakt me nu nieuwsgierig. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Doe dat! _O_
    Ik dacht eerst heel even dat het zwaar fanfic zou worden omdat je die harlot erin had gegooid, maar dat viel al weer snel weg dus. Het maakt me nu nieuwsgierig. ;D


    Nop, ik probeer het fanfic te beperken, eigenlijk, zodat het ook nog te lezen valt door mensen die niet van a7x houden, alleen ja, die snappen dan niet wat ze missen, heheheh.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Nop, ik probeer het fanfic te beperken, eigenlijk, zodat het ook nog te lezen valt door mensen die niet van a7x houden, alleen ja, die snappen dan niet wat ze missen, heheheh.


    Geeft niet. Des te meer hebben wij. _O_


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Geeft niet. Des te meer hebben wij. _O_



    Mwuahahahah, zeker wel!

    Zeg, kun jij niks schrijven over a7x dan? I'm curious, HAHAHA. _O_


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    (...)


    Mwuahahahah, zeker wel!

    Zeg, kun jij niks schrijven over a7x dan? I'm curious, HAHAHA. _O_


    Ik doe niet aan FF's, lol. Zelfs wanneer ik stiekem tempted ben, omdat ik er niet van hou over mensen te schrijven op zo'n manier. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Ik doe niet aan FF's, lol. Zelfs wanneer ik stiekem tempted ben, omdat ik er niet van hou over mensen te schrijven op zo'n manier. :'D



    Awww. Mhh. Ik ben bijna jarig, eh, en ehh... LOLOLOLOL. Sorry, rare bui, hahah.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik zal erover nadenken. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    Ik zal erover nadenken. :Y)


    Whahah, dan krijg je een knuffel. >:U


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Eerst verder jij, nu! :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    Eerst verder jij, nu! :Y)


    Ik ben beziggg! 8D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)