• Dat je buiten loopt en je dan door een straat loopt die vol zit met etenszaakjes, dat je spontaan honger krijgt of helemaal gek wordt als je al een beetje trek hebt? :'D
    Dat heb ik nu dus trouwens, ik zit op twee hoog met het raam open en er komt nu dus een onwijs lekkere bbq lucht ofzoiets naar binnen hier in vlagen. Nu heb ik trek! D:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    Ik heb wel geld en een kebab zaak op de hoek die open is ... Maar ik doe het niet. Principes, principes, urgh! :x


    Zijn ze bij jou nog open?
    Bij ons zijn ze altijd rond 11 uur dicht.
    Slecht hoor x'D
    Hoezo principes? ;O


    "Don't look back, you're not going that way."

    Momentous schreef:
    (...)

    Zijn ze bij jou nog open?
    Bij ons zijn ze altijd rond 11 uur dicht.
    Slecht hoor x'D
    Hoezo principes? ;O


    Nou, ik eet al vrij slecht/onregelmatig omdat ik het vaak vergeet/dan geen honger (meer) heb... Als ik dan 's avonds laat veel ga eten wordt het helemaal slecht voor m'n lichaam en gewoontes. :P
    En hier issie tot 1 uur open geloof ik. S weekends tot een uur of 2 of 3.

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 23:48 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ik heb dat echt constant :P

    ik weet wat je bedoelt,
    nu krijg ik honger omdat iedereen over eten praat
    :Y)


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    SE7EN schreef:
    ik weet wat je bedoelt,
    nu krijg ik honger omdat iedereen over eten praat
    :Y)


    Haha, nanana! :P
    Ik heb dat ook vaker hoor, als iemand er hier over begint.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Haha heb ik wel vaker :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay