• Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.
    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen
    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    ROEDELLEDEN
    Dawn Abiner- Jalouis
    Abby Harington- Jalouis
    Dante Miguel Haves(moet nog veranderen voor het eerst)- Sioux
    Ivy Wright- Sweetest
    Lourie Hazel- afterthesun
    Scott Dwayne Dux- Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno (moet nog worden gebeten)- IHEARTNIALLx
    Als er iemand is die hier een plaatje voor wil maken zou ik dat fijn vinden
    I hope you like it!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 12:26 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik wil wel, als mensje dat wolf gaat worden (dus nog niet is) als dat kan :) vul straks wel wat in

    Naam: Abby Harington
    Leeftijd:10
    Geslacht:Vrouwelijk
    Uiterlijk(met foto als het kan):


    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):


    Karakter:Abby is een verlegen meisje dat van lezen houdt. Ze heeft een groot hart en is niet snel bang. Ze is nog maar een paar weken geleden gebeten, maar ze heeft zich opvallend snel aangepast aan haar nieuwe leven. Ze is al snel nadat ze werd gebeten onder haar hoede genomen door de menselijk leider van de roedel weerwolven die in een bos niet ver van haar huis leeft. Als ze mensen vertrouwt gaat ze voor ze door het vuur. Ook zal ze niet snel opgeven. Zo wil ze niet stoppen met leren nu ze weerwolf is. Maar buiten dat is ze een onopvallend meisje, zowel mens als wolf. Ze is eigenlijk blij dat ze is gebeten omdat ze zich in de roedel meer op haar gemakt voelt dan dat ze zich thuis voelde
    Verleden: Abby is de dochter van een hoertje en een rijke landheer. Ze heeft haar moeder amper gekend en is opgevoed door de huishoudster van haar vader. Ze heeft altijd thuis les gehad, dat is waarschijnlijk ook de reden dat ze zo verlegen is. Hoe lang al weerwolf: Een paar weken Rang in de roedel: Ze is het berschermelingetje van de leidster van de menselijke roedel(die ik zo ga aanmaken) en dus heeft ze voor een nieuweling een hoge rang.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 20:14 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    je wolven foto klopt niet helemaal (lol)

    Naam: Dawn Abiner
    Leeftijd:30
    Geslacht:Vrouwelijk
    Uiterlijk(met foto als het kan):


    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):


    Karakter: Dawn heeft een sterk karakter. Dat is ook wel nodig als menselijk leidster van de roedel. Ze deinst nergens voor terug en vind het belangrijk dat de jongere leden van de roedel onderwijs krijgen in de zomermaanden. Ze kan behoorlijk streng zijn als het moet, maar ze verliest nooit haar ongeduld. Ze straalt een heleboel zelfverzekerdheid uit, maar diep van binnen is ze heel onzeker. Ze probeert altijd een goed voorbeeld te zijn voor de roedel, maar dat is wel eens moeilijk. Dawn is een verschrikkelijke kok. Het enige wat ze kan maken is gebakken eieren en pizza uit de supermarkt. Voordat ze werd gebeten was ze lerares en dus geeft zij sommige roedel leden les omdat ze onderwijs belangrijk vindt. Ze heeft en gulle lach en is meestal vriendelijk. Haar slechte eigenschap is dat ze het soms moeilijk vind om zich in anderen in te leven.
    Verleden: Dawn is geboren in een normaal middenstands gezin. Op school haalde ze hoge cijfers en iedereen verwachtte dan ook dat ze zou gaan studeren, maar in de plaats daarvan volgde ze een cursus tot lerares en ging werken op de plaatselijk bassisschool, iets wat haar prima beviel. Toen ze werd gebeten wist ze al wat er zou gebeuren. Haar oudere broer was namelijk al op jonge leeftijd gebeten. Maar op het moment dat zij bij de roedel kwam was hij al gestorven. Ze werd al snel de menselijke leidster van de roedel.
    Hoe lang al weerwolf: Dawn werd gebeten toen ze 23 was, dus 7 jaar
    Rang in de roedel: Menselijke leidster van de roedel en als wolf staat ze naast de wolf leider van de roedel.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik reserveer de alfa


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Dante Miguel Haves
    Leeftijd: 19
    Geslacht: man
    Uiterlijk:

    Dante is er sterk en best gespierd. Zijn haar is kort en bruin. Hij heeft een rare kleur ogen en zien er meestal ook eng uit. Ze zijn fel bruin en lijken meestal eerder oranje (zie foto wolf)
    Uiterlijk wolf:

    klik voor groter
    Karakter: Dante is meestal erg verlegen waardoor maar weinig mensen hem goed kennen. Toch is zijn karakter aardig fel en kan hij als hij het nodig vind een aardig grote mond opzetten. Af en toe kan hij wel te ver gaan, maar het volgende moment kan hij weer zijn verlegen zelf zijn. Meestal is hij op de achtergrond, maar dat neemt niet weg dat hij niet weet wat er allemaal gaande is.
    Verleden: Hij heeft een zeer normaal leven gehad. Hij heeft altijd op de achtergrond geleefd en vanaf daar zijn eigen leventje opgebouwd. Hij heeft best veel getraind en is ook sterk. Hij is nog niet gebeten of veranderd
    Hoe lang al weerwolf: moet nog gebeten worden of nog voor het eerst veranderen.
    Rang in de roedel: nog geen

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 20:44 ]

    Ik heb even een vraagje: als ze wolf zijn weten ze dan echt niks meer van hun menselijke dingen en leven ze op instinkt? En kunnen ze in wolvenvorm communiceren? En hoe gaat de verandering (ook alles eerste keer) eigenlijk. Woeps drie vraagjes

    Ik wil ook graag meedoen. Het klinkt heel kinderachtig, maar het lijkt op Dolfje Weerwolfje. De weerwolven daar kunnen op het einde ook niet meer terug veranderen. En normaal zou ik niet meedoen met weerwolven roleplay's, maar deze lijkt me leuk. (Reserveer maar een meisje een jongen voor me!) + Zit er een doel in? Iets wat ze moeten bereiken?

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 12:02 ]

    Ik wil graag een meisje reserveren. (:


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    @Sioux Ze weten nog wel wat van menselijke dingen, zo gaat het in het verhaal om een liefe en dat kan die wolf zich dus wel herinneren, maar het is veel minder. Ook de emoties zijn afgevlakt enzo. Ze kunnen bijvoorbeeld wel verdriet, woede voelen, maar niet diep verdriet, grote woede.
    In hun wolvenvorm kunnen ze beperkt communiceren. Ze gebruiken geen woorden,maar beelden om met elkaar te praten.
    Voorbeeld
    Wolf A heeft een plek ontdekt met veel eten. Dan kan wolf A die pelk wel aan Wolf B laten zien met beelden, maar ze kan niet zeggen van, heerlijk eten, jammie.
    De eerste keer dat ze veranderen zijn ze meestal ziek, koorts, overgeven. Maar voor de erest houdt het veranderen elke keer hetzelfde in. Zoals ik al zei is het erg pijnlijk, want je huid wordt vervangen door een andere huid, je spieren bollen op, je hersens veranderen. In het boek wordt het beschreven als volgt. Ze gaan eerst rillen door de kou, dan krijgen ze steken van pijn, ze trekken hun schouders in en dan veranderen ze in 1 klap in een weerwolf
    Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    IHEARTNIALLx schreef:
    Ik wil ook graag meedoen. Het klinkt heel kinderachtig, maar het lijkt op Dolfje Weerwolfje. De weerwolven daar kunnen op het einde ook niet meer terug veranderen. En normaal zou ik niet meedoen met weerwolven roleplay's, maar deze lijkt me leuk. (Reserveer maar een meisje een jongen voor me!) + Zit er een doel in? Iets wat ze moeten bereiken?

    ER zit niet echt een doel in
    Ze moeten de jongere weerwolven in bedwang houden, nieuwe weerwolven naar de roedel lijden, in de winter zorgen dat ze eten hebben. Maar verder gaat het gewoon over het leven, er kunnen relaties ontstaan ofzo, wat je maar verzint
    Zouden jullie het fijn vinden als ik een story open met uitleg, antwoord op vragen en alle personages?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mmh, ik heb al eeuwen niet meer meegedaan met met een RPG, maar dit klinkt toch wel erg leuk :3 Ik denk nog even na over een personage, maar het wordt zeker weten een lid van de roedel, oké?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Jalouis schreef:
    Zouden jullie het fijn vinden als ik een story open met uitleg, antwoord op vragen en alle personages?


    Kan, ik vind het niet zo handig om een story met personage's te hebben.

    Naam: Ivy Wright
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk(met foto als het kan):


    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):


    Karakter: Ivy is een schuchter, teruggetrokken meisje zonder vertrouwen in de wereld. Ze is er zeker van dat de wereld een plek is van pijnlijke en afschuwelijke gebeurtenissen. Om vrienden met haar te worden, zul je moeten laten zien dat je écht geintresseerd in haar bent en ze op je kan bouwen. Maar wanneer je echt vrienden met haar bent, is ze een lief, trouw, grappig meisje dat je altijd wil helpen. Ze kan heel goed met kleine kinderen om gaan. Ook is ze heel erg bijgelovig, ze gelooft in veel rituelen van indianen.
    Verleden: Ivy is al haar vertrouwen in de mensen kwijtgeraakt toen ze verliefd werd op een wolf. De wolf wilde heel graag dat zijn Ivy haar leven lang bij hem zou blijven, maar was vergeten hoe moeilijk het was om je in te houden als wolf en hoe pijnlijk de verandering was toen hij wolf werd. Hij beet haar en Ivy dacht dat hij haar met opzet wilde pijnigen. Ze is van hem weggelopen en is rond gaan zwerven in het bos.
    Hoe lang al weerwolf: 3 jaar
    Rang in de roedel: Omega -laagste rang

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 14:04 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Hehe, ik heb dat boek gelezen. :9~ Met Grace en Sam enzo. Ik vond het nogal cheezy, eigenlijk, ahaha.


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley