• De school was vandaag bijna gedaan, juist nog 1 lesuur. BIO, beikess.. Iedereen was al kei moe van L.O. enal, en dan kregen we nog is supersaai bio.. We keken er echt tegenop. Ik verwachtte zo dat da een oude pé ging zijn, me grijs haar en een brilletje enzo. Ma nee, er komt zo een kei mooie gast binnen, en ik en mijn vriendinnen kunnen ons ogen nie geloven.. Die is KEI KEI Mooi! We hadden geen minuut opgelet of zo, behalve op het einde, toen hij zei; Dat hij ons ook ZWEMLES gaat geven! Ö Whahahaa, die wil ik wel in een zwemshort zien x'D

    Omg.. zie mij nu bezig x'D
    En nee, ik ben nie zo'n seut die op haar leraar verliefd wordt. Hij is een lul, btw. Ma gewoon zoomooi ö

    Lol xD.

    Mijn mentor is een zielig 45 bijna 46 jarig klein dik mannetje en geloof me het is echt een dikke lul. Ik mag hen eccht niet. ( Mijn ouders mogen hem ook niet BTW ).

    Hij loopt op All Stars! Probeert hij mijn stijl af te jatten ofzo?


    OMG LOSER der lopen der keiveel op All Stars rond --"
    Zielig Kiend


    PoisonTrash on camera

    Lol xD.

    Mijn mentor is een zielig 45 bijna 46 jarig klein dik mannetje en geloof me het is echt een dikke lul. Ik mag hen eccht niet. ( Mijn ouders mogen hem ook niet BTW ).

    Hij loopt op All Stars! Probeert hij mijn stijl af te jatten ofzo?


    wtf?? een leraar op All Stars? die hebben wij niet(A)

    Mijn mentor geeft BV, maar hij gedraagt zich nogal gayig:P Niet dat hij dat is ofzo, hij is wel superaardig:P
    En onze engelslerares is echt chill, we mochten gewoon even een paar minuten relaxen enzo en hangen:P


    a figment of your imagination

    mijn biologie leraar is wel lelijk, maar hij best wel grappig en chill, gisteren hadden we de laatste 2 lesuren van hem, zei hij:''jongens ik heb er geen zin in, willen jullie naar huis?'' Iedereen schreeuwde keihard JAA!! ZEI HIJ:''ga maar, jullie hebben vrij^^ xD

    mijn biologie leraar is wel lelijk, maar hij best wel grappig en chill, gisteren hadden we de laatste 2 lesuren van hem, zei hij:''jongens ik heb er geen zin in, willen jullie naar huis?'' Iedereen schreeuwde keihard JAA!! ZEI HIJ:''ga maar, jullie hebben vrij^^ xD

    zo één wil ik ook:F


    Why don't you break my heart

    Ö jullie hebben allemaal leuke leerkrachten x'D !! Mijn leerkracht Nederlands is ook redelijk cool :]


    What's wrong whit loving someone?

    mijn biologie leraar is wel lelijk, maar hij best wel grappig en chill, gisteren hadden we de laatste 2 lesuren van hem, zei hij:''jongens ik heb er geen zin in, willen jullie naar huis?'' Iedereen schreeuwde keihard JAA!! ZEI HIJ:''ga maar, jullie hebben vrij^^ xD


    Omg, sexaaaaaaaai °P

    Bij ons is er een bio-leerkracht die iedereen knap vint ma ik vin die LELIJK

    wij hebbe een wijf voor Bio:8
    en ze is Afschuwelijk,een soort oermens,echt Vies,en ze zaagt altij,en die Haat mij omda ik ooit is tijdes nen test op de bank zat te tekene(A)
    die draagt grijze allstars & die heeft een trui gelijk mij,in een ander kleur Ö;echt eruuug,ik schaamde mij dood toen dak da wist
    die denkt da ze 15 is,maa eig is ze 35 fzuu -denk ik toch xD- en naart schijnt heeft ze zo'n supervieze man -wij schrokke al da ze een man kon krijgen-
    Dusjaa,voor ons écht geen mooie Leerkrachten,maar wel Mooie Jonges IN de klas,daz beter,want die kunt ge ALTIJD zien :)
    xx


    everybody needs a song.