• [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 10:34 ]


    alles heeft een einde

    *echt
    Uhhh ik snap er niks van wat je zegt.


    Shoganai i ne~

    ''En nu zou je denken dat ik aan mijn ma's kant sta ! Nee helemaal niet , ze was er nooit voor me ! Ze lag altijd in het zieken huis wegens haar depressie shit ! ''

    Uhm ja. Dat kan je haar niet kwalijk nemen. :')


    -

    Oke, sorry, maar dit vond ik best hilarisch om te lezen :'D

    ik snap er niet heel veel van maar het klinkt vooral dat je moeder een probleem heeft. Probeer haar anders daarmee te helpen ?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik snap er eerlijk gezegd niks van. En niet lullig bedoeld voor je broer maar het is echt best wel erg als je je moeder slaat!
    Misschien ben je iets te hard voor je moeder want ze kan er tenslotte niks aan doen als ze depressief is. En een zoon opvoeden die aan de drugs is geweest is natuurlijk ook zwaar.
    Natuurlijk moet ze dat niet op jouw afreageren en zeker niet met borden gooien maar toch
    Nouja veel sterkte, en ik hoop dat het pesten stopt (er zijn trouwens ook harsstrips te koop bij de kruidvat om eventueel bovenlip haar te verwijderen)

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 18:08 ]


    Can't control my second personality

    Wat is hier zo grappig aan? Ik vind het zielig voor dit meisje.
    Ik kan zo snel niets verzinnen om de band met je gezin beter te maken, sorry. Maar je kan altijd pb'en als je wil ^^. O, en je kan overwegen om je 'snor' te laten harsen, al denk ik dat het 't beste blijft om je gewoon niets aan te trekken van wat die kinderen zeggen (hoe lastig dat ook is).


    i put the fun in funeral

    Ik denk inderdaad dat je het je moeder niet moet kwalijk nemen dat ze depressief is geweest. Daar kan ze simpelweg niets aan doen. Maar wat je verder met de situatie aanmoet, weet ik niet. Just keep it up. Je er niet teveel van aan te trekken, dan wordt het alleen maar erger. Laat jezelf er niet in wegzakken. Sterkte in elk geval.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 18:11 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Elly4ever schreef:
    Ik snap er eerlijk gezegd niks van. En niet lullig bedoeld voor je broer maar het is echt best wel erg als je je moeder slaat!
    Misschien ben je iets te hard voor je moeder want ze kan er tenslotte niks aan doen als ze depressief is. En een zoon opvoeden die aan de drugs is geweest is natuurlijk ook zwaar.
    Natuurlijk moet ze dat niet op jouw afreageren en zeker niet met borden gooien maar toch
    Nouja veel sterkte, en ik hoop dat het pesten stopt (er zijn trouwens ook harsstrips te koop bij de kruidvat om eventueel bovenlip haar te verwijderen)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Elly4ever schreef:
    Ik snap er eerlijk gezegd niks van. En niet lullig bedoeld voor je broer maar het is echt best wel erg als je je moeder slaat!
    Misschien ben je iets te hard voor je moeder want ze kan er tenslotte niks aan doen als ze depressief is. En een zoon opvoeden die aan de drugs is geweest is natuurlijk ook zwaar.
    Natuurlijk moet ze dat niet op jouw afreageren en zeker niet met borden gooien maar toch
    Nouja veel sterkte, en ik hoop dat het pesten stopt (er zijn trouwens ook harsstrips te koop bij de kruidvat om eventueel bovenlip haar te verwijderen)



    hehe dat over mijn broer .....
    Waarom zat hij aan drugs alles door mijn ouders !
    Ze waren er nooit ! NOOIT !
    Ze hebben hem laten doen ! ik bedoel duhh dat je agro word en drugs neemt ! Niemand wou hem helpen om uit die duivelskring te heraken ! en eigenlijk heb ik groot respect voor mijn broer ! Want nu heeft hij een goede job ( manager ) neemt geen drugs meer , en hij deed dat alleen zonder de hulp van iemand ! niet grof bedoeld dat ik altijd een ! zet :)

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 18:15 ]


    alles heeft een einde

    I think you're trolling. Dit kan niet serieus zijn.

    Typ. Normaal.
    Hoofdletters. Juiste interpunctie.
    Dank u.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Weglopen en nooit meer terugkomen :'D

    Poltergeist schreef:
    I think you're trolling. Dit kan niet serieus zijn.


    vooral niet ! ik zit hier gewoon iets te verzinnen ! Ja dat doe ik ! God zeg als je het niet geloofd dan plaats ook geen reactie ! Stel jij een keer in mijn plaats ! God zeg get a life !


    alles heeft een einde

    Barnabas schreef:
    Typ. Normaal.
    Hoofdletters. Juiste interpunctie.
    Dank u.


    Precies.

    Je verhaal komt trouwens niet zo geloofwaardig over.


    Aan niets denken is ook denken.

    Barnabas schreef:
    Typ. Normaal.
    Hoofdletters. Juiste interpunctie.
    Dank u.
    niet grof tegen je ofzo ! Maar ik heb momenteel echt geen zin ik kut kritiek van iemand !


    alles heeft een einde