• -

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 1:01 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oh tering, dat is echt, echt, echt een rotte naaistreek! Ik heb ook ooit zoiets meegemaakt, dus ik weet hoe je je voelt. Arm ding. (no_chears)
    Sorry, ik kan je geen informatie geven. Maar wel een dikke cyberhug? <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Gadverdamme, wat een naaistreek!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Omg.. ik ben radeloos.. wat moet ik doen :( Ik weet niet eens van wie die mail komt! Mensen uit Purmerend in de zaal? Dit hem mss via hier kennen of in reallife?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Godsakker, dat is lullig. Ik heb hem op msn maar in het echt ken ik het niet.
    Wat een naaistreek


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nou ja, tenzij iemand een nóg rotter grapje met je uithaalt, denk ik niet dat iemand zoiets zomaar stuurt. Anders doe je zoiets niet zomaar. Laat het even een nachtje bezinken en al je emoties zakken en stuur dan een email terug om meer informatie te vragen? Zoiets komt natuurlijk als een klap aan, dus kan je beter eerst even tot rust komen een beetje...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    Nou ja, tenzij iemand een nóg rotter grapje met je uithaalt, denk ik niet dat iemand zoiets zomaar stuurt. Anders doe je zoiets niet zomaar. Laat het even een nachtje bezinken en al je emoties zakken en stuur dan een email terug om meer informatie te vragen? Zoiets komt natuurlijk als een klap aan, dus kan je beter eerst even tot rust komen een beetje...


    Thanks.. Ik heb al gesmst. Geen idee of het werkt want zijn simkaart is kapot (tenzij dat ook fake is)

    Ik heb een valentijnskaart van hem gekregen.. is die dan ook nep..

    Ik kan alleen maar janken :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Thanks.. Ik heb al gesmst. Geen idee of het werkt want zijn simkaart is kapot (tenzij dat ook fake is)

    Ik heb een valentijnskaart van hem gekregen.. is die dan ook nep..

    Ik kan alleen maar janken :(


    Snap ik liefje. Huil het er ook gewoon maar lekker uit. Zoiets moet je niet binnen houden, daar heb je alleen jezelf mee. Ik ga je ook niet ergeren met 'het komt vanzelf wel goed', want dat merk je vanzelf wel. Laat het er nu gewoon lekker uit, voelt even rot, maar lucht wel een beetje op. Ga ook gewoon lekker douchen en dan op bed liggen ofzo, even de tijd voor jezelf. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dit is gewoon ziek.

    Wie heeft je dat dan gemaild?

    GossipGurl schreef:
    Dit is gewoon ziek.

    Wie heeft je dat dan gemaild?


    Ik weet het niet! Damon zelf.. maar ik weet het gewoon niet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Ik weet het niet! Damon zelf.. maar ik weet het gewoon niet.

    Ik ben nu echt pissig, man dit is echt kut gewoon.
    ):

    Waar zijn de hooivorken. -pakt hooivork-
    Als ik er achter kom wie dit heeft gedaan...

    Nee hoor, lieve schat,
    Ik ben er voor je. Als je het er uit wilt gooien kun je me altijd pb'en of als je wilt mag je zelf mijn mail adres. Want iemand die dit doet is gewoon ZIEK


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik snap het niet helemaal..

    Iwanna schreef:
    Waar zijn de hooivorken. -pakt hooivork-
    Als ik er achter kom wie dit heeft gedaan...

    Nee hoor, lieve schat,
    Ik ben er voor je. Als je het er uit wilt gooien kun je me altijd pb'en of als je wilt mag je zelf mijn mail adres. Want iemand die dit doet is gewoon ZIEK


    Me so good.

    Omg, wat een naaistreek zeg :O
    mag ik die persoon die dit geflikt heeft slaan ?? :Y)

    Dit is echt zwak.
    Ik snap niet dat mensen dit kunnen doen.
    Ik hoop echt niet dat het een grap is voor je meid.
    Want dit wens ik serieus niemand toe.
    Heel veel sterkte.
    En je kan altijd bij me terecht!


    "Don't look back, you're not going that way."