• -

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 1:01 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik ben ook sprakeloos:O :$


    Don't serch to love, love will find you.

    Wat een kutwijven, sorry hoor maar het is gewoon zo ! Ik ben er voor je schat (flower)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Omijngod, wat een kutstreek!
    Aw, meisje, sterkte!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wish I could come to you, to cheer you up :(

    You can ALWAYS talk to me!!


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    ;o Oh, wat een naaistreek! Sterkte meis(flower)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Supposed schreef:
    Ik snap het niet helemaal..

    Ik ook niet, want als Damon niet bestaat. Wie heeft dan dat mailtje gestuurd?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rocket schreef:
    (...)
    Ik ook niet, want als Damon niet bestaat. Wie heeft dan dat mailtje gestuurd?

    volgens mij iemand die zijn wachtwoord wist?
    O;


    Me so good.

    Wow, dat is wel zo intens gemeen..


    ars moriendi

    Rocket schreef:
    (...)
    Ik ook niet, want als Damon niet bestaat. Wie heeft dan dat mailtje gestuurd?


    De meisjes die Damon speelde...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    SuckerPunch schreef:
    Ö
    sterkte(flower)
    mag ik die gene slaan?¿



    JAAA, dat wil ik ook doen! doen we wel met z'n allen dan

    Wat de neuk? Wie doet zoiets? Ik vind het echt ziek. Vraag anders eens aan PUKKELxDING, volgens mij woont die in Purmerend c:
    Meisje, ik vind het ongelofelijk erg voor je... Nog wel omdat je zo blij was, af te leiden uit je vorige topic. God hoe iemand dit kan doen, dat gaat mijn petje te boven ;/


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Weetje meid,
    Je verdiend beter dan een iemand die dat flikt. En je krijgt echt zeker weten 10000% zo een leuke jongen als vriend of crush.
    En als je haar ooit tegen komt kan je beter geen wraak nemen met slaan.
    Je neemt wraak door de eer aan je zelf te houden en in je gedachten heel gemeen te zijn maar te zorgen dat die persoon zich zo ontzettend lullig gaat voelen. Dat zei wel sorry moet zeggen.

    Sterkte meid.

    (H)


    Some angels have no wings.

    Dat is echt ongelooflijk uberkut gemeen en niet normaal. Sjezus.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    WAT EEN NAAISTREEK!!!
    Heel veel sterke!!(flower)
    xx


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Ik heb ook zoiets precies hetzelfde meegemaakt