• Zouw ik mijn verhaal mogen doen?Tog ga ik het doen,mogen of niet.We hebben vandaag voor het eerst frans gehad van het schooljaar.Begint die leerkracht al direkt te zagen vanaf dat we binnen zijn.Ik,dana en sam gaan bij elkaar zitten en beginnen natuurlijk niet op te letten en te praten en lachen ((we hebben geen boekken)) begint ze te zagen dat we uit elkaar moetten gaan zitten ((niet dat we het hebben gedaan)) begint dat zot mens tegen mij te roepen over hoe mijn gedrag is ((de les was een half uur bezig)) begin ik terug te roepe da ze tege mij ni moet roepe en mij maar een 0 moet geven maar dat ik dan wel de klas uit ga omdat ik dan niet langer bij dat oud wijf blijf ((heb haar ook oud wijf genoemd)).Ga ik de klas uit.Zegt ze daarna; joyce je bent echt op het slechte spoor.Zeg ik met mijn domme kop terug; jha dan pak ik tog de trein terug pokkewijf.En toen begon ze weer te zage maar ik stapte gewoon weg want ik had honger.Maar is er hier nog iemand die problemen heeft met die leerkracht van frans?

    (...)Dan moet je dat mens gelijk geven over haar dochter... dan is ze uitgeluld of je moet vragen of ze op dieet is, omdat ze alleen maar water drinkt en bananen eet x|

    Nee echt ni,dan gaat die heel haar levensverhaal vertten,geloof mij.Zo klinkt het niet echt erg voor u ofso he,maar ik zal u is 1 uur bij haar zette.Ge zult zot worde,geloof mij n_n die is ni goe wijs in hare kop en volgens mij is die ooit ontvoerd geweest door aliëns.

    J'(H)FRANS ;'D
    Ik heb een aardige docente, en de taal wordt zo grappig uitgesproken :q Ik heb er eigenlijk niet zo'n problemen, in vergelijking met anderen hier ?xD


    ok