• hoi! Ik vind horrorfilms kijken echt heel erg leuk, maar spijtig genoeg gebeurt het zelden dat ik een goede horror film vind. Weten jullie misschien een paar héél erg goede horrorfilms, die echt eng zijn en waarvan je niet meer kunt slapen (liefst ook met een paar heel erg hevige schrikmomenten) Sinister is tot nu toe mijn favoriet en ook The Conjuring vond ik zeer goed, dus hebben jullie ongeveer iets in die stijl? Alvast bedankt!

    Ik weet niet of dit topic hier thuishoort maargoed.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    http://www.imdb.com/genre/horror


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Mama, Insidious 1 en 2.


    Your make-up is terrible

    Waarvan ik niet meer kan slapen? The Grudge, door zo'n lange marathon te doen en toen hoorde ik t 's nachts xD
    Er zijn een heleboel goede, maar misschien je google raadplegen, als ik alles begin op te sommen ben ik morgen nog bezig.


    16 - 09 - '17

    Ik vind het zelf ook leuk om horrorfilms te kijken, maar ik heb nog niet echt meegemaakt dat ik er niet kan van slapen.
    Sinister is inderdaad best goed, Insidious misschien een aanrader dan zelfde makers.
    Martyrs, wel frans gesproken is een goede film vind ik. Carrie is ook de nieuwe horrorfilm, nog niet gezien maar wil er
    wel heen in de bioscoop. Misschien ook leuk om te kijken?

    Ik was een keer overdag bij een klasgenote en die vroeg of ik "One Missed Call" wilde zien. Ik had nog nooit een horrorfilm gezien, en het was overdag dus ik besloot 'ja' te antwoorden. Tijdens de film had ik niet zo veel last van schrikmomenten (maar dat kwam doordat die klasgenote al 10 minuten van te voren zei wat er ging gebeuren enzo) maar toen ik 's avonds in mn bed lag vond ik alles zo eng en creepy dat ik zelfs mn telefoon uitgezet had en de batterij verstopt had enzo en ik durfde me bed niet uit enzo (en dat terwijl ik normaal nergens bang voor ben XD)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb goede verhalen gehoord over Mama, en ook over Carrie.

    Ben ik de enige die het ironisch vind, dat ze vraagt om horror films terwijl haar username slapen is :')?

    Anyways, ik heb mama gezien en ik vond 'm dood eng, maar er zat wel een goede verhaallijn in. Ook heb ik inderdaad wat dingen gehoord over Carrie, maar ik kijk niet zoveel horrorfilms.


    To infinity and beyond •

    Grave Encounters. Yuck, ik kijk nooit meer horror.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Cas schreef:
    Mama, Insidious 1 en 2.

    Deze zijn heel goed! Heb nog steeds schrik haha!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    The Others, The Uninvited. Ik hou van psychische horrors :3


    Life is hard and then we die

    Urban Legend is wel een goede film, maar niet echt van die schrikmomenten.
    Arachnaphobia....


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    thfkdlf schreef:
    Ben ik de enige die het ironisch vind, dat ze vraagt om horror films terwijl haar username slapen is :')?

    Anyways, ik heb mama gezien en ik vond 'm dood eng, maar er zat wel een goede verhaallijn in. Ook heb ik inderdaad wat dingen gehoord over Carrie, maar ik kijk niet zoveel horrorfilms.


    Nope. :Y)
    En ik denk niet dat ik de uitgelezen persoon ben om horrorfilms op te noemen, aangezien ik het liefst zo ver migelijk van dat genre blijf. Maar ik heb erg goede verhalen gehoord over the Grudge, en Saw.


    :)

    Zeker weten mama :3
    En gister had ik een op school een trailer gezien ook horror en dat was iets met klappen... maar ik kan er zo snel niet op komen hoe die heet.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik ben echt een watje bij horrorfilms, maar Mama schijnt erg goed te zijn en stiekem wil ik die ook nog zien, ook al kan ik er niet tegen. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mama, is ook wel leuk inderdaad, heb ook Silent Hill gezien maar ben 'm eigenlijk een beetje vergeten .__.
    American Horror Story is toch een horror serie? Geen idee wil 'm zien. Maar het is een heel populaire serie misschien kan je een kijkje nemen.