• Elke dag douche ik, dan borstel ik het, dan föhn ik het, dan doe ik er volume mousse in, en dan zit het redelijk, en soms stijl of krul ik het nog,
    Maar.. wat doen jullie altijd met jullie haar?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ruocco schreef:
    Douchen, borstelen, klaar.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Gewoon in een paardenstaart =)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik was mijn haar niet elke dag want als ik het was dan is het zó zacht dat ik er niks mee kan. En ik borstel en spuit er haarlak bij, voor de rest niks (bloos)


    -

    Ruocco schreef:
    Douchen, borstelen, klaar.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik borstel het en doe het in een staart. :]
    En bij het douchen gewoon shampoo. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Eerst wikkel ik het in een handdoek als ik uit bad kom, doe ik wat op mijn gezicht, dan doe ik de handdoek eraf, borstel ik het, steek ik enkele speltjes erin en dan droog ik het met de haardroger. ^-^


    Let the Night embrace you

    Te vaak verven, er te veel haarspray in spuiten, steilen, het af en toe in een fauxhawk toeperen.


    Fuck the world, I don't care.

    Niks ;x
    Oké, wassen en kammen en zo, maar verder, nee, niets.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Wassen, borstelen en soms als ik zin heb mousse erin, maar niet altijd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik was het.. 1/2 keer in de week -het duurt ongeveer 12 dagen voordat mijn haar vet wordt en als ik het vaker was, dan gaat het een beetje dood. geen zorgen, ik douche wel elke dag zo'n beetje x]-, dan conditioner en dan föhn ik de eerste plukken met een speciale borstel. Als ik snel moet zijn, haal ik de stijltang sneld oor mijn nog natte haar, dan zit het gegarandeerd goed. Ik doe er geen spul in.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Elke dag douchen, na het douchen niet haar borstelen (:Y)), s'morgens haar borstelen en soms nog een heerlijk ruikend wetlookachtig spul erin (nerd)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Douchen, borstelen, fohnen en stylingsmousse.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Douchen, borstelen, een beetje stijlen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Iedere dag borstelen (soms meermaals per dag) en om de dag douchen. That's it :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    wassen, crèmespoeling tijdens het douchen, borstelen, kammen, soms drogen, stijlen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.