• Elke dag douche ik, dan borstel ik het, dan föhn ik het, dan doe ik er volume mousse in, en dan zit het redelijk, en soms stijl of krul ik het nog,
    Maar.. wat doen jullie altijd met jullie haar?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik was het om de dag, ik borstel het te vaak, ik draag het in een knot of vlecht als ik thuis ben. Ik haat los haar, heb het alleen maar op school. :')


    wth.

    RESURGAM schreef:
    Meestal gewoon even borstelen, om de dag douchen. Ik heb geen zin om er lang aan bezig te zijn. (:

    Ik krul mijn haren maar zo'n twee keer per jaar en stijlen ook maar heel af en toe, voor een feestje ofzo, want daar gaan je haren helemaal kapot van, gespleten punten en dat soort dingen...


    Love? No. I prefer cats.

    Om de dag douchen s'avonds, borstelen, volgende ochtend borstelen+stijlen en dan soort olie erin voor bescherming.


    I live for the applause, you will die for it.

    RESURGAM schreef:
    Meestal gewoon even borstelen, om de dag douchen. Ik heb geen zin om er lang aan bezig te zijn. (:


    Happy Birthday my Potter!

    Soundeffect schreef:
    Wassen, borstelen en soms als ik zin heb mousse erin, maar niet altijd.


    -

    Om de dag mijn haren wassen, borstelen en dan laten drogen. Ik doe er nooit mousse of iets in.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 15:30 ]


    <3

    Elke dag douche ik, borstel het, meestal föhn ik het ook. En afentoe krul ik het ofzo, maar that's it. :3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    3 keer per week wassen, drogen als het nog nat is als ik moet slapen en als ik uitga stijl ik het heel af en toe (:


    Never run out of reasons to smile...

    Niks, noppens nada. :Y)

    Oké, af en toe wassen en soms knot erin (:


    Felix

    borstelen (en vaak dan een staart of vlecht indoen) en twee keer per week wassen met shampo en conditiner.
    En dan zit het wel oké


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Om de dag douchen, en gewoon borstelen (: Heel soms stijl ik het, maar op die dagen hoef ik meestal niet naar school.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ruocco schreef:
    Douchen, borstelen, klaar.


    As travars

    RESURGAM schreef:
    Meestal gewoon even borstelen, om de dag douchen. Ik heb geen zin om er lang aan bezig te zijn. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Douchen, drogen in een handdoek (dus een hoed maken xD) en dan föhnen en in model brengen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik was mijn haar iedere dag, doe er conditioner in, daarna föhn ik mijn haar en vervolgens stijl ik het.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.