• Ik stond gewoon een beetje bij het aanrecht met mn leptop.
    Voel ik opeens een windvlaag langs me benen gaan o.O
    En er staat geen deur open or something like that.

    hebben jullie ook wel is zoiets gehad?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    oh shit geesten


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja, lol, laatst stond ik in mijn kamer, raam dicht, deur dicht, begint mijn haar ineens te wapperen. Zo'n koel briesje. Vond het niet erg, want 'k had het bloedheet D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Ja, lol, laatst stond ik in mijn kamer, raam dicht, deur dicht, begint mijn haar ineens te wapperen. Zo'n koel briesje. Vond het niet erg, want 'k had het bloedheet D:
    Ja dat had ik dus ook zon koel briesjeo.O


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ja alles toe en oppeens een heel klein briesje tegen mijn wang aan


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Nee. Ik heb dat soort dingen gewoon nooit (':
    Maar ik hoor het wel vaker van anderen.


    Felix

    Crowstorm schreef:
    oh shit geesten


    Ja, die winden laten ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Haha. Over geesten gesproken. Ik lag overlaast in mijn bed & de deur was dicht (het was klaarlichte dag) toen de deurklink op en neer ging xd. En de zoldertrap zit steeds naar onder wanneer we naar boven gaan.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Dat kan een energie zijn geweest ja, maak je er geen druk om, ze doen je verder niets :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja,het was middenacht en ik kon niet slapen dus was ik even op internet bezig met mijn ipod toutch toen ik plost iets voelde wat precies leek alsof iemand tegen mijn gezicht blaasde


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Dat heb ik ook soms, ja (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb het nogal vaak,
    oude huizen spoken welleens ^-^'


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Bij mij gaat het licht heel vaak knipperen wanneer ik een bepaalde kamer binnenkom. En dan is er niets aan de hand als anderen hetzelfde doen. Dan vraag ik me maar af...


    wth.

    Quixotic schreef:
    Bij mij gaat het licht heel vaak knipperen wanneer ik een bepaalde kamer binnenkom. En dan is er niets aan de hand als anderen hetzelfde doen. Dan vraag ik me maar af...

    Ik had dus op school dat er een lamp begon te knipperen toen ik er onder langs liep en niemand had wat door.
    Diezelfde morgen sprong een lataarnpaal die het niet deed opeens aan terwijl ik langsfietste... dat was wel vaag.
    Ook heb ik dat de laptops op school het als enige van de klas bij mij het doet of, wanneer niemand problemen heeft, de mijne niet wilt opstarten.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Soms ja.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    SPOOK!


    Has no one told you she's not breathing?